Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Vi har nylig flyttet i et hus i en koselig gate. Men de siste ukene nå så har unger drevet å ringt på døra vår for så å stikke av. Dette skjer hver eneste dag ca 2-3 ganger om dagen. De stikker før vi rekker å se hvem de er. Får jeg fatt i de så kommer jeg til å gå til foreldre. For å ringe på ''hele dagen'' er så utrolig irriterende. Baby skriker, hunden bjeffer og vi voksne blir oppgitt. Første påringing idag var kl 7 om morgenen, og nå - to ganger ikveld Hva gjør man? Noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Du stikker i lekebutikken og kjøper en alarm med bevegelsesensor. Så plasserer du den på trappa slik at den går av rett før de er ved døra ;-) Eller så er vel den beste taktikken å ignorere dem. Jo mer spetakkel du lager ut av dette, jo mer moro synes de det er.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Tja...Jeg ville vel kobla ut ringeklokka. Da er det brått ikke så moro lenger. Eller installert en dings som ser ut som ringeklokke, men spruter vann (eller vannmaling) på den som trykker i stedet. Hi hi
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg trodde vi hadde det sånn, men så viste det seg at batteriet i ringeklokka var dårlig og at ringeklokka levde sitt eget liv. Sjekk det før du gr til mer drastiske tiltak, som superlim på ringeknappen og sånn
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Vet jo selvfølgelig at det er barn. Hører når de springer opp trappa ute, fniser og rekker såvidt å se bakhodene på de før de spurter videre :/ Kan ikke koble ut ringeklokka heller, for det ringer jo faktisk på folk som ikke stikker av og, hehe. Nei, dette er bare utrolig slitsomt. Tipper barna er ca 8-12 år gamle. Og igår var siste påringing kl 23.30! HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Er sånne moroklumper her også. Luringene ringer på med 10-15 minutters mellomrom, så jeg sitter klar ved døra, og i det det ringer, smeller jeg døra opp og sier "ta dem!" til bikkja, slipper henne løs og lar henne jage dem et stykke før jeg roper henne inn.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Fest en flat stift på ringeklokka med teip så slutter de sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå