Gå til innhold

Plutselig bekymret..

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt godt følelse di siste ukene at dette kommer til å gå bra. Men de siste dagene har eg vert litt bekymret.. Har egentlikt ikke noen spesiell grunn, for har de samme symptomene som eg har hatt i en mnd nå. Men når eg var i uke 9 så var magen så hard helt nede på magen om natta, før eg hadde reist meg opp og vært på toalettet, men det har magen sluttet litt med de siste nettene. Trur at det er derfor eg er bekymret, "har det stoppet å vokse?, er det dødt?" tenker eg litt på.

Skal på første kontroll hos jordmor på tordag (11+2) og så på tidlig ul senere på dagen. Men det virker jo såå lenge til. Håper at alt er bra, men har en bekymrende følelse.. Er så redd for MA..

Trenger noen trøstende ord tror eg for å løfte meg opp igjen.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg <3 Vil sende deg en klem <3

Dette her går bra! jeg har tenkt masse på det samme i det siste, men har prøvd å slå meg til ro med at jeg bare må vente. Så jeg vet hva du tenker på og hva som surrer i hodet ditt.

Vi kommer aldri til å slutte å bekymre oss ;) Du har barn fra før av du også, så du vet hva jeg mener.. Dette er bare begynnelsen:) Du kommer til å få en fantastisk flott 2012 baby, bare vent:) Snart kan du le litt av bekymringene dine:)

Stå på, dette her går så fint så! :):)

*klem*

Skrevet

Tusen takk for ett godt innlegg MammaMø:) Nå er det to dager til ul,å eg er 11 uker på vei idag, prøver å tenke positivt :)

Skrevet

Hei.

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, men er bare 8 uker på vei og bekymrer meg. Det blir godt å se babyen på ultralyd. Har mistet to ganger og vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Har spottet bittebittelitt i 5 dager og har bittelitt strekking i magen. To dager til så vet du om det er bra med den lille. Klem

Skrevet

Hei :o)

Jeg er akkurat like langt kommet i svangerskapet som deg; altså 11 uker i dag :o) (Hurra for oss!!)

Ville bare si at min mage har også på en måte "stoppet opp" litt i det siste... Tror det kan komme av at (for min del hvertfall) jeg hadde masse luft i magen rundt uke 8-9 så magen ble oppblåst. Nå er det ikke så masse luft lenger men magen er omtrent samme størrelse, så da er det nok babyen som tar litt plass :o)

Dette går så bra!! Lykke til hos JM og på UL! Jeg skal på UL om en uke, og gleder meg :o)

Skrevet

Takk takk for svar:) Ja er vel bare heilt normalt å være bekymret.. Nå er det ca 22,5 time til ULen :)) krysser fingrene for at alt er bra.. Lykke til videre dere også:)

Skrevet

Hvis magen din var hard nederst like før du fikk gått på do.. Tror jeg forklaringen kan være ganske enkel :) At det harde kansje var din fulle blære som hver morgen hadde behov for å tømmes.. Jeg kjenner jeg blir mer oppblåst nederst når blæren er full.. Og har rent på do nå i begynnelsen av svangerskapet. Som er veldig normalt! Men når man kommer lengre ut i svangerskapet, kansje ca. så langt som du har kommet. Så kan denne konstante trangen til å måtte tisse i tid og utide avta. Da livmoren komemr lengre opp i fra bekkenet, og ikke presser like mye på blæren mer.. Og når den ikke presser like mye lenger, er karnskje ikke blæren din like full om morgene lenger. Og du blir dermed ikke like oppblåst/hard over blæren..

Håper dette kan være forklaringen. Så må man huske at disse symptomene osv. kan forandre seg fra dag til dag i svangerskapet uten at det er noe fali! :) Og at svangerskapet forandrer seg jo fra uke til uke ;)

Lykke til :) Håper det gikk bra!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...