Gå til innhold

mtp, vil du ta en ny titt?:)

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Håper du har hatt en flott sommer.

Ville du tatt en titt på om vi traff denne gangen?

Du har hele tiden vært stanhaftig på august, og nå er vi kommet dit. IKM på fredag, og testet negativt i dag på 9 dpo.

Klem

150576

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143498416-mtp-vil-du-ta-en-ny-titt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ja sommeren har vet kanon den :)

Har ikke så mye energi for dagen men setter foten min på posetiv denne mnd.... Selv om noe av meg sier negativ :( Ehm ja kan skal eg si... tror ikke det klaffer denne mnd, men vil ikke si nei sikkert ennå før duhar testet på fredag :P...

håper du har hatt en flott sommer også :)

Vi har hatt en flott sommer :) Men det var godt å begynne på jobb igjen også og møte alle ungdommene mine:)

Da er tr i anmars, igjen... Kjenner en smule frustrasjon denne gang, hadde virkelig håpet at det klaffet. Er vel bare å innse at mine pms er ganske så like graviditetssymptomene...

Vil du prøve å se på meg igjen?

Om andre vi prøve igjen hadde jeg virkelig satt pris på det. Det er nå et år siden vi startet prøvingen, ender det med at vi kommer til å trenge hjelp?

God helg!

får opp at du ikke blir gravid så lenge du holder på slik du gjør no :P Ikke tenk på å bli gravid ta deg 2 pause mnd så skal du se spira sitter... Men da må du love å ikke tenke på noe pms eller noe tenk heller at TR kommer :) Ikke ha sex så ofte og ikke test etter el eller tell dager ta det heller som det kommer ...........

Kos dere heller med sex`n de dagene dere føler for og ikke noe pes om at no nå dere ha pga el osv...... kos dere i 2 mnd og legg alt baby tanker på hyllen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...