Gå til innhold

Vil noen se på fødselen min?:) Ser gjerne tilbake i morgen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan prøve meg å lengde og vekt men tror ikke eg har troffe noen ganger på det :P

Men siden eg får opp en januar gutt på deg så tror eg han vil ligge på 52 cam og rundt 4100-4300.. :)

Grei fødsel som vil starte av seg selv... Litt usikker på smertestillende... tror ikke helt fødselen din vil gå helt din vei kansje derfor eg får opp så mye rart rundt den... Mulig raskere enn du tror eller lenger enn forventet,.,, men kan se tilbake når det nærmer seg :)

Får du opp noe på meg? hva som helst?

17 04 86

Dette er første gangen jeg prøver meg på vekt og lengde. Men får opp 3400-3600g. lengden 51. Det vil gå fint under fødselen, men den vil ta LITT lenger tid enn du trodde, men du vil klare deg kjempe fint :)

Lykke til!

Tid til å se litt på meg også?

jeg: 04.06.91

Han: 03.11.89

Når kommer barn nummer to, og hva blir det?

Hva ser du når det kommer til utdannelse, blir den fullført?

-mtp-

Får opp økonomisk trygghet på deg. Får opp at du er "flink" med penger, å ikke sløser. Ser du på en måte har alt du trenger, men likevel er det noe du savner, et ønske om noe.Ser det kommer noen konflikter her, men ikke noen store, men noen småting i hverdagen som vil irritere deg. Får opp at du og kjæresten din må bli flinkere til å finne på noe kun dere to, å ta vare på kjærligheten, er kort ferie ligger til rette;-) Dere vil etterhvert vil begynne å diskutere å prøve på et nytt barn,å det vil dere få. Fra mars og utover er du veldig fruktbar, jeg får deg opp gravid på høsten. Korta her tyder veldig på gutt, mens jeg vil se jente, så da tør jeg ikke si noe sikkert ;-)

2010 baby

Takk for svar, spennende!:)

Jeg ser ikke noe graviditet på deg akkurat nå, prøver dere? Det er noe som skjer i desember, mulig dere da begynner å prøve, eller å begynne å snakke om det? Gode muligheter neste år, tror du blir gravid med en gutt. Når det gjelder utdannelse, så ser jeg deg jobbe hardt, kanskje møte noen små hindringer, men ser gode sluttresultater. Får også opp feiring av noe, dåp/forlovelse/bryllup.

Lykke til :)

Annonse

Nei vi prøver ikke enda, har en liten jente på 5 måneder. Men vil prøve på to tette :) ble spådd av en klarsynt for en måned siden, og hun sa jeg ble gravid i desember og hun sa at jeg ville få en gutt. Ble lagt kort for når jeg ventet jenta mi, og da sa denne damen at jeg var gravid og at det ville komme en jente først så en gutt og at de ikke ble mange åra mellom dem :) Så dette blir veldig spennende. Tusen takk!

får opp fødsel rundt den 3 januar på deg.Fødeslen kommer til og bli ganske grei,enkel fødsel vil jeg si.Ikke noe og grue seg til.

Vekt rundt 3400-3800gr og rundt 51cm

Tusen takk for svar :)

Hehe ja har vel alt eg vil ha :P men mangler fast jobb og hus :P Ja vi har våre små krangler som irretsere min hverdag :/ men like blid igjen etter noen min :P

Har veldig lyst på gutt men har 2 jenter så kansje eg får en jente ti :P

Hei..

Får opp nyttårs barn...får opp fødsel 31 des.

fødselen blir fin ser jeg..rask og grei...tar 5-6 timer tror jeg fra veene starter til fødselen er over...

babyen er 50 cm og veier 3890 gram.

lykke til

klem solrose1

Annonse

Nyttårsbarn ja,hihi ja det er jo en mulighet for det da! Takk skal du ha, moro:)

Får opp at fra oktober av, vil du være veldig fruktbar, å at det er noe du ønsker deg veldig, det vil slå til. Ser deg som veldig lykkelig i november, venter også en feiring her. Ellers ser desember og januar også veldig fine ut for dere! Får opp en gutt her jeg.

Fikk ikke noe klart svar på hvilken mnd, men jeg vil si fra oktober og utover mot januar, tror den vil sitte da! Lykke til :)

hei :)

Jeg fikk sterkt opp tallet to her så jeg føler meg temmelig sikker på at du føder den 2.jan i 2012 ;)

Ser ut til at gutten din er 52cm og rundt 4kg...får opp 4170g her ;)

Fødselen får jeg opp som veldig rolig og fin, du er kontrollert seff er det veldig vondt men du takler det bra....bruker du meditere?? får opp ordet meditasjon her sammen med fødsel....Fra fødselen starter og til det er over tror jeg det tar ca et døgn, føler han kommer på ettermiddagen i 5tiden ;)

Vil gjerne ha tilbakemelding på det her altso ;)

Om du vil titte litt på meg så lurer jeg på hvor mange barn jeg får totalt, og kjønn og når jeg blir gravid igjen og evt om det er noe annet som dukker opp hos deg....

jeg er f.1304.83

Ååh blir litt rørt av å lese det dere skriver jeg, hehe. Er så moro at dere tar dere tid, gleder meg ikke noe mindre nå :)) Jeg mediterer ikke nå, men jeg har tenkt tanken på å begynne, mange i familien min gjør det, så jeg kan jo "slenge" meg på, det kan jo kanskje være til hjelp det! Takk for svar, du skal selvfølgelig få tilbakemelding :)

August og september mnd ser det ut til å være full fart rundt deg. Masse som skjer, det ligger gode nyheter,meldinger og muligens en kort reise her! Du har en fin høst i møte, mye lykke og glede:) Får opp god økonomi på dere framover. Det er også noe her som sier at du må våge å stole litt mer på deg selv, ser du kan bli sliten her og at du stresser litt, du må ta hensyn til kroppen din, å ta det mer med ro, ta deg litt "fri" fra hverdagen, ha kun deg selv i tankene:) Rundt desember ser jeg at dere er kjempe lykkelige sammen,å du føler en ekstrem livsglede.

Dere har ikke begynt å prøve på et nytt barn ennå eller? Får ikke opp noe konkret om graviditet nå, men ser det ligger litt lenger frem her, men noe skjer neste år. Da er det mye som tyder på et nytt barn, veldig mye faktisk:) Tror du blir gravid i 2012, å får et barn i 2013. Fikk opp både januar,februar,november og desember som tydet på graviditet på deg, men jeg tror mest på november/desember jeg! Å at du får et sommer/høst barn. Føler veldig jente. Tror dere får fire barn til sammen.

Lykke til!:)

oioi :)

nei prøver absolutt ikke. har en på snart 3mnd og hadde tenkt å vente en god stund til, men vi får se..tror d du får inn stemmer veldig bra. vi har tenkt oss på tur til tr-heim og skal ha dåp i sept så er litt fart rundt meg ;)

håper inderlig jg også kan få ei jente, tviler på at d blir mer enn 4 barn d er nok max. har tatt to ks og må nok d neste gang også...

tusen takk for at du tok deg tid :)

Bare hyggelig,så moro at jeg er i nærheten;-) Skjønner dere vil vente en stund nå ja, å jeg skjønner også veldig godt at du ønsker deg ei jente, men det tror jeg du får altså!:)

Lykke til med tur til trondheim og planlegging av dåp:)

hei :)

jeg får opp en helt "normal" fødsel, på 6 timerstid..

gutten vil ligge mellom 3500-3700 og være ca 49 cm :)

bebisen kommer ca 1 1/2 uke etter termin :)

ser du noe graviditet på meg snart? :)

210488 :)

Tusen takk for svar tyrjente88, er så moro å lese altså, hehe:))

Har veldig høstfølelse på deg jeg altså.. Kortete er veldig positive fra oktober-des når det gjelder graviditet;-) Får også inn februar og mars her, vet ikke om det er i forbindelse med graviditet, men det dukka opp.

Lykke til, håper dette er høsten din!:D

gøy å lese alt dette koselige!

noen som vil ta seg tid å se når jeg blir gravid? kjønn? om det går bra?

f. 250887. bursdag i morgen, hadde vært kjekt med en positiv test om to ukers tid:P :D

er i vår 4 pp nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...