Gå til innhold

Vi skal pusse opp badet! Lure tips??

Anbefalte innlegg

Vi er 5 stykker som skal bruke det, har ganske god plass, så vi skal ha to vasker, dusj (med sånne glassdører man kan dytte inn), do og stort badekar.

Noen generelle tips? Vi vil jo ha det fint, men også praktisk mht vask, så jeg vil ha veggdo og flise inn badekaret.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143498348-vi-skal-pusse-opp-badet-lure-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg budsjettet deres men kan anbefale baderomsplater( er billig) med flisprofil og kontrastvegg. Vi har dette og det ble veldig stilig. Siden badet er ganske smalt tok vi hvite plater med 15x30 cm flisprofil på alle vegger unntatt en vegg som vi tok rød. Artig å friske opp litt siden alt det andre er hvitt:) Har røde håndduker og tannkostholder etc.

Jeg ville ikke anbefalt glassdører da det sliter veldig på badet å dusje rett på fliser/ plater. Har snakket med flere som har slik dører som ikke er fornøyd da de ikke er tette og mye vann blir liggende på gulvet. Spesielt gjelder dette dersom badet er lite fordi fallet mot sluken blir bratt.

To vasker høres lurt ut ja og det samme med å flise inn badekaret:)

Jeg ville nok ikke hatt KUN glassdører i dusjen! Fliser/plater/belegg tåler dårlig over flere år å bli dusjet rett på så de aller fleste vil i dag anbefale dusjkabinett!!!!

Når vi en gang skal pusse opp badet vårt, vil vi også ha ganske god plass, men vi skal uansett ha kabinett, for å bevare flisene!!!

Ellers er jeg enig i 2 vasker, praktisk men ikke nødvendig! Og pass på å ha skap plass til hånkler og plass til skittentøyskurver ....eller hva dere skal bruke til skittentøy (det er tross alt på badet man kler av seg de skitne klærne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...