Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Lurer på om noen vil fortelle litt om hvordan "rutinene" eller dagene deres er? Hadde vært fint å høre litt om hvordan andre får dagene til å gå rundt og hvordan babyen deres er. evt om gode/dårlige erfaringer? Her går d somregel i amming, soving og bleieskifte..Dersom vi skal gjøre noe annet så blir gutten vår meget misfornøyd og gråter mye..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Har ikke hatt særlig rutiner av noe slag når de har vært så små. Det har gått i soving, mating og stelling. Og gjerne en trilletur om det har passet seg. Men det er hovedsaklig babyen som har styrt dagene. Mine egne planer har kommet i andre rekke. De mer faste rutinene har kommet etterhvert, ca ved 3 mnd. Med førstemann slet vi en del, for har responderte dårlig på de rutinene vi prøvde å innføre. Så med han ble dette med rutiner mye stress. Med andremann som nå er 4 mnd, har rutinene kommet mer eller mindre av seg selv fra 2 mnd. Har latt henne styre mye selv og har bare "justert" litt hvis det er nødvendig. Rutinene er kanskje ikke 100% perfekte enda, men alllikevel langt bedre enn hos eldstemann på samme alder så jeg stresser ikke nevneverdig med å få de skikkelig på plass enda. Eneste jeg kunne tenkt meg var mer faste sovetider på dagtid, men hun sover bare en 1/2 time i gangen samme hva jeg gjør. Men håper det også skal gå seg til av seg selv med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå