Gå til innhold

10 dager gammel baby og "rutiner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen vil fortelle litt om hvordan "rutinene" eller dagene deres er? Hadde vært fint å høre litt om hvordan andre får dagene til å gå rundt og hvordan babyen deres er.:) evt om gode/dårlige erfaringer? Her går d somregel i amming, soving og bleieskifte..Dersom vi skal gjøre noe annet så blir gutten vår meget misfornøyd og gråter mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt særlig rutiner av noe slag når de har vært så små. Det har gått i soving, mating og stelling. Og gjerne en trilletur om det har passet seg. Men det er hovedsaklig babyen som har styrt dagene. Mine egne planer har kommet i andre rekke.

De mer faste rutinene har kommet etterhvert, ca ved 3 mnd. Med førstemann slet vi en del, for har responderte dårlig på de rutinene vi prøvde å innføre. Så med han ble dette med rutiner mye stress. Med andremann som nå er 4 mnd, har rutinene kommet mer eller mindre av seg selv fra 2 mnd. Har latt henne styre mye selv og har bare "justert" litt hvis det er nødvendig. Rutinene er kanskje ikke 100% perfekte enda, men alllikevel langt bedre enn hos eldstemann på samme alder så jeg stresser ikke nevneverdig med å få de skikkelig på plass enda. Eneste jeg kunne tenkt meg var mer faste sovetider på dagtid, men hun sover bare en 1/2 time i gangen samme hva jeg gjør. Men håper det også skal gå seg til av seg selv med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...