Gå til innhold

Urimelig av meg å være irritert?

Anbefalte innlegg

Ja, BF skulle ha jenta noen timer nå idag på formiddagen. Klokka 14.50(!) ringte jeg han og da sa han at han var på tur! NÅ kom han å henta ungen, og han bor ca 12 min unna med bil. Og han hadde en jente med i bilen han har rota med i to uker ifølge hans selv som han har presentert jenta for. Er ikke opp til meg hvem han presenterer for ungen, I knooow.. Men irriterende at han ikke fikser å ha datteren alene et par timer, de FÅ gangene det er snakk om. Han greier ALDRI å holde seg til avtalene våre.. ÅÅÅÅÅH!!! Sånn.. Better.

Fortsetter under...

All rett.

Og hvorfor skal det ikke være litt opp til oss hvem den andre presenterer? Irriterer meg over slik holdning blant folk, ikke ta det ille opp. Men jeg mener hvertfall at jeg vil ha litt å si for når det er tid nok for slikt!

Skal forresten også nevnes at han spurte om jeg har fiksa mat til jentungen siden de skulle ha henne med på tur idag.. Men det er vel ikke MITT ansvar når det er hans samværdag? Hun får jo såklart mat her hjemme, men mat når hun er med han er det vel han som skal betale? Igår skulle han også ha jenta vår på samvær på formiddagen, ringte han 100 ganger i 3 timer mellom 1100 og 14.30, han svarte ikke og unnskyldte seg med at han hadde sovna av med tlf på lydløs.. HI

15.50, jeg har sagt klart fra hva jeg mente om saken. Han har rotet med MANGE jenter etter det ble slutt imellom oss ifølge han selv, og jeg vil ihvertfall ikke at jenta skal forholde seg til titalls av jenter pga han, men fikk slengt tilbake i trynet at det ikke var opp til meg.. HI.

Avtaler dere fast klokkeslett ? hvis ikke begynn med dette, dersom han ikke er kommet innen en halvtime så finner du på noe annet(med mindre han ringer og gir beskjed at han blir litt forsinket)

Han trenger ikke tro at hele verden skal tilpasse seg etter hans klokke.

Det blir trist at din datter får lite samvær med han, men jeg vil tro og mener at at han kommer og går når det passer han blir verre for dattera di.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...