Gå til innhold

bare 4 dager til ks,,,men klar i dag jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og kjenner på alt :) har bare 4 dager igjen til jeg skal få se lille jenta vår,men kjenner jeg er sååååå utålmodig,at jeg vil at det skal starte no,, var inne på føden for 5 dager siden og hadde 3cm åpning .men de ville ikke gjøre noe ,, arg arg så har gått her og ventet siden,,, hadde styrt fødsel på forrige og er egentlig litt redd for at det skal skje igjen ,,,har hatt totalruptur på begge de tidligere fødslene så føler jeg har litt grunn til bekymring for at det skal gå fort ... men men det ser ut som prinsessa vår har goooood tid,, nr1 kom 1 uker før termin og nr 2 kom 3 uker før termin,lurer egentlig på hvor lenge man kan gå med 3 cm åpning eller om jeg kansje har åpnet meg mer uten at jeg vet det,,,,, tenk om hun skulle komme i full fart da??? ja ja lykke til alle sammen ,,,, ser at den ene ettter den andre føder her inne ,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal ha KS om en drøy uke (mandag 29.), og jeg sitter også og kjenner på kroppen hele tiden i tilfelle det skulle komme noen symptomer på begynnende fødsel... ;) Jeg er egentlig ganske laid back siden jeg gikk på overtid sist, men man vet jo aldri...

Når har du termin, da? Jeg synes nesten det høres rart ut at de lar deg gå med 3 cm åpning hvis du har hatt styrtfødsel tidligere, men de vet vel hva de gjør. :) Ved første tegn til symptomer får du bare hive deg på telefonen og kaste deg i bilen og komme deg til sykehuset. :)

Skrevet

har termin 4 sept ,ja de vet nok hva de styrer med ,har bare 10 min til sykehus så er nok derfor jeg ble sendt hjem.... det er som du sier en vet jo aldri.... men kjenner det er litt rart å skulle vite hvilken dag hun kommer,,, er jo liksom noe en skal gå å gruble på det,,,:) hihihi godt å lese at det ikke bare er jeg som går å kjenner på alt,,, og er jo nesten overbevist om at no .nei no ,hhahhaha men er jo bare kynnere alt ihop. hahahh.men det er jo sånn at når jeg våkner om morgenen så blir jeg nesten litt lei meg for at det ikke ble i natt heller,,, er liksom litt overbevist om at det skjer bare om natten, og ikke om dagen,,sikker for de andre kom om natten, stakkars mannen er like utålmodig som meg ,så hver gang jeg får en sterk kynner så trur han at det er i gang,,, men den gang ej....i dag har jeg vasket hele huset i håp om at noe skulle skje ,men nei,,, han flirte godt mannen når han kom hjem fra ett kaffe besøk hos en kompis og her luktet såpe,, men hun ligger like godt ,,,, nei blir nok bare å vente de siste dagene i\også.. lykke til til deg på mandag,, da er leg ferdig og har fått helgen sammen med lisje jenta:))

Skrevet

Ah, da har du termin samme dag som meg, da. :) Jeg har mens termin tidligere, da, men som sagt er jeg ganske sikker på å gå på overtid (gjorde det sist, og både moren og søsteren min har gjort det med alle, så det ligger i familien). Skjønner ikke hvordan du tør å vaske huset og sånt for å håpe å sette igang, da, jeg forsøker å ta det med ro så ingenting skal skje... ;) Men må jo selvfølgelig ordne hjemme og sånt også, da, men holder meg unna vindusvask f.eks., som ifølge kjerringråd skal sette igang fødsel. :)

Lykke til med KS-et, gru-gleder meg til å bli ferdig selv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...