Gå til innhold

Hvilken klinikk skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer angående valg av klinikk?

Ved universitetssykehuset i Oslo står det at de ikke har mulighet til å inseminere ved hjelp av donor, og i Haugesund har de en ventetid på to år. Siden jeg allerede er 35 ønsker jeg å starte så raskt som mulig siden alder er en av de avgjørende faktorene for å bli gravid.Men så leser jeg at noen har kjøpt sæd selv og tatt det med til Haugesund slik at prosessen har blitt mye kortere. Nettsidene til ivf-klinikken i Oslo ser bra ut synes jeg.

Noen som ønsker å dele erfaringer med de ulike stedene med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143497774-hvilken-klinikk-skal-vi-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har erfaring fra både IVF-klinikken Oslo og Medicus i Trondheim, og vil anbefale Medicus på det varmeste. Helt unik, personlig oppfølging! Både renholdspersonale, resepsjonsansatte, IVF-koordinatorene og legene bidrar til at du føler deg velkommen og ivaretatt. Har ikke vært i Haugesund, men ble opprinnelig henvist dit i mai og fikk time i desember, så det gikk fortere enn vi hadde forventet. De virket forresten også veldig hyggelige:-)

• 8 måneder senere...

Annonse

Anbefaler IVF på Majorstua!!! I tillegg er mottoet deres; Tid Til Termin skal være så kort som mulig. ;)Vi kunne begynne bare 14 dager etter første samtale (helt avhengig av eggløsning selvfølgelig).

Ja, de er virkelig fantastiske der:)

Nå har jeg nettopp sendt inn personopplysninger til Medicus :D Hadde nemlig tenkt å lage en lignende tråd som denne, Sirili, takk for at du gjorde det først. Og takk til dere som har gitt råd. Håper du lykkes på færrest mulig forsøk, Sirili :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...