Gå til innhold

Hvilken klinikk skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer angående valg av klinikk?

Ved universitetssykehuset i Oslo står det at de ikke har mulighet til å inseminere ved hjelp av donor, og i Haugesund har de en ventetid på to år. Siden jeg allerede er 35 ønsker jeg å starte så raskt som mulig siden alder er en av de avgjørende faktorene for å bli gravid.Men så leser jeg at noen har kjøpt sæd selv og tatt det med til Haugesund slik at prosessen har blitt mye kortere. Nettsidene til ivf-klinikken i Oslo ser bra ut synes jeg.

Noen som ønsker å dele erfaringer med de ulike stedene med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan på det varmeste anbefale IVF-klinikken Oslo. De er veldig profesjonelle og det går raskt.

Skrevet

Anbefaler IVF på Majorstua!!! I tillegg er mottoet deres; Tid Til Termin skal være så kort som mulig. ;)

Vi kunne begynne bare 14 dager etter første samtale (helt avhengig av eggløsning selvfølgelig).

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg anbefaler Medicus i Trondheim. Veldig fin klinikk :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har erfaring fra både IVF-klinikken Oslo og Medicus i Trondheim, og vil anbefale Medicus på det varmeste. Helt unik, personlig oppfølging! Både renholdspersonale, resepsjonsansatte, IVF-koordinatorene og legene bidrar til at du føler deg velkommen og ivaretatt. Har ikke vært i Haugesund, men ble opprinnelig henvist dit i mai og fikk time i desember, så det gikk fortere enn vi hadde forventet. De virket forresten også veldig hyggelige:-)

• 8 måneder senere...
Skrevet
Vi kan på det varmeste anbefale IVF-klinikken Oslo. De er veldig profesjonelle og det går raskt.

Ja, vi har vært på vår første konsultasjon hos Karin Hallman og må si meg enig der. Flotte mennesker!

Skrevet
Anbefaler IVF på Majorstua!!! I tillegg er mottoet deres; Tid Til Termin skal være så kort som mulig. ;)Vi kunne begynne bare 14 dager etter første samtale (helt avhengig av eggløsning selvfølgelig).

Ja, de er virkelig fantastiske der:)

Skrevet

Abefaler også IVF-klinikken på Majorstua! Lykke til! :)

Skrevet

Jeg vil også anbefale Medicus i Trondheim. En fantastisk herlig gjeng som jobber der :)

Skrevet

Nå har jeg nettopp sendt inn personopplysninger til Medicus :D Hadde nemlig tenkt å lage en lignende tråd som denne, Sirili, takk for at du gjorde det først. Og takk til dere som har gitt råd. Håper du lykkes på færrest mulig forsøk, Sirili :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...