Gå til innhold

Jeg kan vel ikke være... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg er litt shaky nå..selv om jeg egentlig ikke tror det selv. Men jeg er på syklusdag 37 nå og fortsatt ingen mens... har vanligvis syklus på 30 -31 dager, men forrige syklus var hele 33 dager...så det tyder jo på litt ustabil syklus.. har hatt følelse av at mensen skulle komme i flere dager nå og gått på do for å sjekke.. men ingenting!

Vi har to barn, en på snart 3 og en på 10 mnd og vi hadde for noen uker siden praten om at vi begge ønsker et 3. barn, men ikke enda!

Kan ikke skjønne hvordan vi skal ha klart å bli gravide nå, derfor tror jeg egentlig ikke at jeg er det heller. Vi har hatt minimalt med sex denne perioden pga hytteturer med svigers og mine foreldre.. hehe... det skal sies at jeg ikke har begynt på prevensjon enda.. sløvt altså, men vi har hoppet av i svingen. Jeg vet jo at det ikke er sikkert, men vi har holdt på sånn i flere år uten å ha blitt gravide før vi "har gått inn for det."

Hmm....må vel kanskje teste snart... merker at jeg er spent på resultatet gitt... og selvfølgelig, er det en nr 3 på vei spå blir h*n tatt i mot med åpne armer, selv om vi egentlig tenkte tre/fire år frem i tid. Barn er jo en velsignelse! :)

Noen andre som har vært i lignende situasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...