Gå til innhold

Noen som har handlet på www.iherb.com ?

Anbefalte innlegg

Det er en nettbutikk med masse organisk mat, organisk hudpleie, babyprodukter osv. Jeg har akkurat sendt inn en bestilling, og kan anbefale dem på det varmeste for de som prøver å leve mest mulig økologisk:-)

De har kjempestort utvalg, til en brøkdel av norske priser. Og frakten opp til et par kilo er bare 6 dollar:-)

Måtte bare dele min entusiasme :-D åh, og her er en kode som gjør at du får 5 dollar rabatt på første kjøp!

UZU328

Fortsetter under...

Forskjellige ting:

Gojibær

Kokosolje

mandelmel

5-htp

Cocoanibs

Rått sjokoladepulver

kakaosmør

Eplechips

Proteinbarer

Miracle nudels

Miracle 2 soap (bruker det til min nuskin)

Forskjellige vitaminer

Vanilje ekstrakt

Agavesiup

Stevia

Yaconsirup

Og mye mer som jeg ikke husker akkurat nå:)

Jeg tror det kommer an på hva slags vitaminer du kjøper. Jeg aner ikke hva som er lovlig og hva som ikke lovlig. Stort sett alt har gått gjennom til meg ihvertfall...bortsett fra hyaluronsyre piller. Jeg vet ikke helt hvorfor for det er jo egentlig veldig uskyldig, fint for huden liksom:)

Jo, og en annen gang bestille hoodia (noe slankegreier:)gjennom ebay, det gikk ikke gjennom. tror det var fordi den planten som det er laget av var utrydningstruet.. Det visste ikke jeg da, da hadde jeg ikke bestilt!

Annonse

Å nei..........

Nå er jeg hekta på iherb.com..........Har akkurat lagt inn en ny bestilling, og sitte nå og sikler på alle sjokoladen....Vræææl!! si at det fins verre ting!

Men helt ærlig, fins ikke noe bedre enn å få ting man trenger rett i postkassa, eller enda bedre, på døra:-D

Fikk hun bot, altså ? Var det narkotiske stoffer i de urtene, da ?

Jeg har ikke noe behov for å bestille urter og vitaminer, egentlig, selv om man kunne ha spart masse penger på det. Stoppet etter den ene gangen jeg bestilte noen uskydige vitaminer og de ble stoppet:-)

Hvis dere prøver å leve mest mulig økologisk (og dermed miljøvennlig, antar jeg), er det vel en bedre idé å finne mer lokale og kortreiste produkter i stedet for å bestille fra USA? Masse emballasje og forurensing fra fly.

Dagens moraliserende kommentar ;-)

Annonse

Ja, vet det...Har tenkt mye på det aspektet.

Miljømessig er det på ingen måte økologisk å få varer flydd til Norge...Dessverre er det sånn at jeg ikke har råd til å leve så økologisk som jeg ønsker, og løser litt av det på denne måten.

Ferskvarer kjøper jeg så lokalt som mulig, og gjør ellers det jeg kan for å leve økologisk - men jeg er HELT med på poenget ditt, og det er en vanskelig balanse:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...