Gå til innhold

Hei jenter:) noen som har født ett år etter sist fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir mitt 3 barn, og lille jente mi ble født 25 sept ifjor..

mange sier at det kan gå veldig fort når det ikke er så altfor lenge siden sist fødsel , noen som har noen erfaringer med dette? sist fødsel kom jeg inn med 5 cm kl 07 og hun var ute 11:08..redd for å føde hjemme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia du :) de to første mine kom med 10mnd og 3 ukers mellom rom ,og fødsel nr 2 var nesten som¨å spytte ut ungen,, helt uten forvarsel 3 uker før termin gikk vannet hjemme kl tolv om natta og 1t 50 min etter på hadde jeg en velskapt sønn i armene mine ., vi kom oss inn på kontroll rommet på føden ,og jordmor bare smilte og sa at her var det ikke mye å gjøre annet enn å presse,og han kom på 1 press rie,,, men når jeg tenker meg om så var det en helt fin fødsel selv om det var inntenst når det stod på.så var jeg jo over hodet ikke sliten etterpå.. reiste meg opp og gikk å tok en dusj rett etterpå ,mens gutten lå i kuvøse for litt vann på lungene siden han hadde kommet så fort... lykke til håper du får en like fin opplevelse som jeg hadde,, uansett så går det nok fint,,,, jeg sitter her no og har 4 dager igjen til ks på nr3,, men jeg håper det skjer noe før for er "bittelitt " lei :=)

Skrevet

å for en fin historie da:D

Håper jeg får en sånn fødsel jeg også, hadde vært herlig:)

Har du fått din nr 3 nå ? klem

Skrevet

Huff, jeg håper jeg også rekker frem. Er mitt 4 barn (de 2 første er tenåringer) og den lengste fødselen har vart 4 timer fra start til stopp.

Sist fødsel for 13 mnd siden gikk kjapt og uten forvarsel. Våkna med en kraftig rie som kom etterfulgt av blod kl.kvart over 3 på natta. På sykehuset kl 4 hadde jeg 7-8 cm. Ti på seks var han ute på 2 trykk. Hadde vært ute før hadde det ikke vært for en liten kant.

Så du kan trygt si at jeg har fødselsangst denne gangen da vi i tillegg har en liten en også som må ha pass hvis ikke barna mine er hjemme og kan passe:(

Skrevet

oy, kan jeg forvente en kortere fødsel med nr 2 når jeg fødte for 2 år siden også? *håpe håpe*

Flere med fine fødselsopplevelser med nr 2?

Skrevet

Katta76: ja oj du burde bli lagt inn rundt termin du, neida dere rekker det nok:) får dra inn med engang du kjenner en ri eller noe som kan ligne det, kanskje ambulanse om du merker det er nære fødsel fra første ri?

Jeg håper det går fort her denne gangen også men vil gjerne rekke epiduralen ..!

prinsen blir storebror : du kan forvente en lettere og raskere fødsel denne gangen ja, sønnen din har bana vei til neste..hehe..men vi er forskjellige da så man kan aldri vite..men som regel går det raskere den andre gangen..:)

Lykke til jenter..skulle ønske jeg allerede var ferdig med fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...