bennimin Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Jeg er 35+3 og de siste to dagene har babyen beveget seg anderledes. I stedet for å turne fram og tilbake så magen hopper, så er det mer små dult og bevegelser på sidene av magen. Hun ligger ennå i seteleie og jeg kjenner hun av og til er på høyre og av og til på venstre side av magen, men det er så mye mindre bevegelser jeg kjenner. Må av og til tenke nøye etter om det er lenge siden jeg kjente noe i det hele tatt. Vet jo at babyen vokser så det blir mindre og mindre plass, men er det grunnen til så lite bevegelser, eller burde jeg kontakte lege/jm?
mami07 *fødeklar* Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 akkurat det sammen som jeg har merket de siste 2 dagene,babyen beveger seg i slowmotion liksom,så jeg lurer på akkurat det samme
Sirkus85 Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg dytter denne tråden.. Jeg har det stikk motsatt! Det var masse små dultebevegelser og spark, men den siste uka har det gått over til slowmotion bevegelser uten små spark og dult.. Lurer veldig på dette jeg også. Jeg er også i uke 35.
annettemarley Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 jeg har hørt at dette er normalt, disse slowmotion bevegelsene, rett og slett fordi det blir mindre plass til babyens bevegelser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå