Gå til innhold

Duker og pyntegjenstander...

Anbefalte innlegg

Har dere duker på alle overflater? Lurer på om jeg har lyst til å prøve uten, men det blir kanskje kaldt...

Har dere mye pynt stående, jeg har ikke mye, men lurer på om jeg skal prøve å sette det sammen på en annen måte, har satt frem alt jeg har og har hatt av pyntegjenstander på liknende måte i alle de år. Jevnt fordelt her og der. Litt kjedelig i grunn...?

Forslag til hva man kan gjøre? Jeg har ikke mye, men det som står frem betyr noe for meg og er ting som jeg har ønsket meg og fått, eller som spesielt mamma har gitt meg og som jeg er blitt veldig glad i. Det meste går i hvitt, stål og glass.

Noen som kan foreslå noe, eller blir det for vanskelig når man ikke vet hva slags møbler jeg har?

Har spisebord og 2 skjenker i gammel stil, brunt, og en skjenk til i brunt. Hvitt tv-bord og foreløpig brunt bord, skal vel male det snart, hvitt tenker jeg... Har ikke duk på stuebordet pga at det hele tiden blir flekkete eller andre uhell skjer... Har man barn så har man barn:) <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143497434-duker-og-pyntegjenstander/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke så mye duker til vanlig, men jeg liker å dekke fine bord med duk når vi har selskaper og ellers når det er noe spessielt som til jul og påske.

Av rene pyntegjendstander har vi lite. Jeg liker derimot å ha fine bruksgjenstander stående fremme. Vi har for eksempel en talerkenrekke med gamle talerkner jeg har arvet, noen fine bolleer og lysestaker står fremme selv om de ikke er i bruk, jeg har en fin gammel hollandsk krukke som jeg oppbevarer poteter i osv.

Annonse

Jeg elsker den romantiske stilien - så her er det mange blondeduker og fine detaljer. Hjemmet mitt blir nok aldri minimalistisk ;) Hehe.. Men smaken er som baken!

Jeg elsker å pynte med roser, bilder, antikviteter (det har vi MYE av, nesten bare antikke møbler her i huset...), hjemmelaget pynt, duker, blondebånd, lyskroner, lysestaker ++

Du får innrede sånn du syns det er fint, HI :)

Ja, må jo det:) men greit å få litt input fra andre også:) Jeg har ingen bestemt stil om jeg kan si det sånn. Jeg synes romantisk er fint, som du beskriver den, men kommer nok aldri til å strekke den så "langt" som du gjør, jeg liker gjerne helst en litt stram stil, med noen ting fremme, som betyr noe for meg. Men synes det er vanskelig. Synes duke-fritt høres litt kaldt ut, men skal prøve meg litt frem, hehe. Er jo litt artig å forandre litt, så det er jo ikke noe ork. Synd man ikke har de pengene man vil til å øse ut på ting og tang, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...