Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart mamma på ny og lurer litt på noen av disse ammeputene. Med førstemann hadde jeg en helt forferdelig en - altfor bløt og fikk faktisk mer vondt i ryggen av den. Jeg endte til slutt opp med senebetennelser i begge skulderbladene.

Jeg orker ikke stable opp med dyner og puter igjen =) Men har sett litt på noen forskjellige ammeputer: 1) My brest friend. 2) Widgey ammepute. 3) Dreamgenii ammepute/baby nest.

Er det noen her som har erfaringer med en eller flere av disse? Evt. andre "merker"? Setter stor pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Lego som jeg er fornøyd med. Det eneste jeg har å utsette på denne er at den kan bli litt klam...

Skrevet

Hei!

Jeg har Sissels Ammepute. Er veldig fornøyd :-) Den er fylt med det samme som sacco sekker, så den kan dyttes så hard eller myk man vil.

Se mer på: http://www.ammepute.no/

Lykke til med fødsel når den tid kommer :-)

Skrevet

Vet ikke om de selger paa nett, men min er fra Mothercare og er fast. Vanlig fiberfyll, altsaa. Har fungert veldig bra for meg! Foeler jeg sitter bra og avslappet og har god stilling baade for min egen del og for babyen min.

Skrevet

Tusen takk for svar alle tre :)) Tenkte jeg skulle dra og prøve forskjellige i butikken om det er mulig hehe.

Skrevet

Brukte en fra Kid, og var veldig fornøyd. Brukte den frem til babyen var 3-4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...