shiepo og magetrollet<3 Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 overskriften sier sitt. Noen som har erfaringer ang Gynekologisk undersøkelse på svangerskapskontrol? Og hva kjenner legen etter? Har lest at noen synes det er forferdelig vondt, og ubehagelig :S
BettyBoob Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Det er ikke standard med gu på kontroll, bare sånn at du vet det. Jeg har ikke opplevd det hverken nå eller forrige gang jeg gikk gravid.
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg har heller ikke hatt noen gu når jeg har vært på kontroll! Har vært hos fastlegen en gang hvor vi fylte ut sjema, snakket litt, tok blodtrykk og blodprøver. Også har jeg vært på tidlig ul 2 ganger, noe som ikke er vondt eller ubehagelig i det hele tatt:-) Uansett, lykke til!!
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg har hatt GU på første kontroll i begge mine svangerskap, men har da ikke gått til fastlegen. Går til noe som heter Gynekologklinikken. Det er ikke noe problem å ta en GU når du er gravid, men man er kanskje litt mer "øm". Uansett, ikke noe å grue seg for, det gjør absolutt ikke vondt!!! Legen min tar alltid celleprøve og innvendig ul på første kontroll.
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2011 Takk for mange fine svar:) kjenner jeg ble litt roligere nå, uansett om det blir GU eller ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå