Gå til innhold

lillenims er du her!! hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg har ein gutt som blir 10 veker i morgen.Det er mitt første barn. Det stikker i bryst av og til og det er vondt når brystet blir klemt. Vi har ikkje hatt noko problemer med amminga før, men no vil han ikkje suge på høgre bryst men venstre går greit. Har vert i dusjen og knadd brystet , men vanskelig å få noko ut. litt bedre på venstre da. Men han søker etter brystet med munnen veldig mykje,Har hatt det slik at nokre ganger får eg gåsehud.Har o kjent meg frostig, men da har eg lagt meg til for å sove. Det har hjelpt. Prøvde og pumpe brystet ein time etterpå og eg brukte ein time på og få dekt bunnen på flaska og eg fikk ikkje noko meir ut heller.og han ga seg ikkje med å skrike, gav han sukkervatn og han drakk 250ml og sovna og sov i seks timer. Det har han ikkje gjrt sidan hanvar seks veker. For ei veke sidan var vi til lege fordi eg trudde vi hadde sopp,men det var så lite sa legen at han ville ikkje sette oss på nokon kur.framleis har eg stikking i bryst. Venstre stikker det i bryst når han ammer. Her eg bur er det ingen butikker som er åpent på lørdags kveld eller på søndag så eg får ikkje kjøpt mat til han.

Håper å kunne fortsette å fullamme, for dette med flasker er vanskelig synest eg.

Er det tette melkeganger eller er det betennelse?

Kva skal eg gjere, føler meg egentlig fortvilet?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...