embla28 Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Tok en test i går og en i dag og ser mye bedre streken i dag. Jeg er så glad så glad! Termin blir vel 3.mai. Ser dere også streken? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/598731/offset/0
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 titter inn fra 1.trimester: her er det jo en strek her! gratulerer så mye håper den lille spira di klorer seg fast! så spennende:D
mispire Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Er nok en strek der ja GRATULERER!!! Håper jeg får en slik strek om en mnd jeg og
embla28 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2011 Takk for svar jenter! Er så spent. Håper det lykkes snart for alle sammen her inne.
ming Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Gratulerer! Den ser akkurat ut som min test og jeg fikk gravid 1-2 uker på cb digital i dag
Cessus Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Åhhh gratulerer!! :) Der er det tydelig en strek! Kjempe glad på dine vegne, og nå begynner jeg jaggu meg å bli nysgjerrig på om det samme synet vil treffe meg når jeg tar en test. Har masse billigstrimler liggende, har IKM torsdag tror jeg, men tør ikke teste ennå. Merket du noe forandring på utfloden nå de siste dagene? Jeg har de siste pp merket mye rart med kroppen min dagene før IKM, alle slags symptomer, men denne pp er annerledes. Merker svært lite, kanskje litt ømme pupper og det kom unormalt mye utflod de 3 siste dagene, men idag kommer det plutselig ingen utflod?! Skjønner ingenting... Er vant med litt utflod hele tiden, men nå er det helt forsvunnet. Er det et positivt tegn?? Artig å se at flere har fått positiv test denne mnd! Jeg håper så inderlig jeg kan juble med dere Lykke til embla28!! Hold oss oppdatert!
embla28 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2011 Takk for det! Jeg har hatt veldig forandret utflod i det siste. kremete/tjukk litt gulfarget utflod. men når du sier det så har det kanskje gitt seg nå. Har ikke vært så mye av det iallefall. Håper du også får en positiv test om noen dager. Skal holde dere oppdatert ja. Er så fint å ha noen her inne å dele ting med.
embla28 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2011 Har IKM på tirsdag, så veldig overrasket over at jeg allerede har fått positivt svar. Venter med den digitale testen til etter IKM. Da blir det liksom på ordentlig.
yummi with the tummy Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Da har vi IKM på samme dag, min test er et hakk svakere:/ Tør heller ikke å ta digital før 1 uke senere.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Gratulerer, så moro! Nesten lik termin da, testa positivt igår og tror terminen blir ca 2. mai. Hopp over på 1. tri du også!
embla28 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2011 Takk. Skal gjøre det, men har ikke gått opp helt for meg enda så føler meg mer hjemme på bli gravid. Kommer nok straks over til uka tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå