A_K Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Noen som skal ha tett her? Som er gravide og i tillegg har en liten baby å ta vare på? Hvordan går det? Og hvordan håndterer dere det?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Heisann:) og gratulerer med graviditeten:) Jeg er nå i uke 33 og sønnen har rukket å bli 13 mnd. Ble gravid da lillemann var 6 mnd gml og skal ikke nekte for at de første ukene var svært tøffe med mye kvalme og tretthet. Men etter uke 14 ble alt så mye bedre. Var nærmest invalidisertt av bekkenløsning sist, men denne gangen merket jeg nesten ikke noe. Var sånn av og på. Værre var det med migrenen, men allikevel bedre enn bl og jeg fikk ta paracett så det hjalp noe. Har i tillegg 3 tenåringer boende hjemme som krever sitt (en er min manns). Må si at jeg synes det har gått mye bedre enn jeg trodde, men er utrolig glad for at det nærmer seg slutten da jeg er veldig sliten og tung nå. Gutten min har begynt å løpe og finner på mye pøbel hehe, men er også blitt flink til å leke med seg selv og liker å se på tegnefilm. Ja det er tøft, men blir utrolig gøy å få 2 tette da som får mye glede av hverandre etterhvert:) Masse lykke til.
Fru-MammaVims Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 jeg har en datter som er 2 mnd på søndag å er gravid igjen nå. vet ikke hvordan det er å ha tette men det finner jeg ut vist dene spira velger å bli der inne =) Gruer meg, men regner med det skal gå bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå