Gå til innhold

IRRRITERT PÅ SAMBO!

Anbefalte innlegg

Ååååå. jeg vet ikke om det er hormonene som koooke over her nå, men jeg sliter litt for tiden med å være høygravid og vi har ikke så god økonomi osv, så nå er jeg hjemme på besøk hos min familie og sambo har vært ute 3 dager på rad nå (ikke på byen men ute på pub og drukket osv) og i natt kom han ikke hjem før halv 4-4 og tydligvis har vi råd til at han går ut og drikker..

Er skikkelig forbanna på ham, synes det er så utrolig ansvarsløst og med at han koser seg på byen mens jeg er i elendig form irriterer meg enda mer.. Hva synes dere? :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143497269-irrritert-p%C3%A5-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det høres hormonelt ut. Du er irritert fordi han koser seg og du er sliten, he he.

Slike ting irriterte ikke meg i graviditetene heller, men om han bruker penger dere ikke har på tull, hadde jeg blitt irritert. Eller om du må stå opp tidlig hver dag med større barn pga hans festing.

Dersom han benytter sjansen til å kose seg med gamle kjente på hjemplassen i ferien ville jeg ikke blitt sur selv om jeg følte meg i elendig form selv.

Han sa han skulle bare ta seg noen øl, han kom ikke hjem før kl. 4 eller noe ettersom han sendte en haug med JEG ELSKER DEG *spy* meldinger... Så resultatet ble at jeg våknet kl 4 og har vært våken siden det også.. Sa til ham at jeg ikke gidder å komme hjem nu :(

Annonse

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Hvis dette ikke er noe som skjer ellers, i det hele tatt, er det nok litt hormoner som gjør deg blind ja. Det er jo ikke sikkert han har brukt penger heller, kanskje kompisene spanderte på han siden han snart skal bli pappa og dette var "siste sjanse" på en stund!?

Syns du skal prate med han jeg!

Jeg hadde ikke vært så fornøyd med situasjonen...Men hvorfor er du alene hos dine foreldre? Hvorfor er ikke han med? Jeg hadde jo ikke forventet noe annet da dersom jeg reiste bort,, at han gjorde akkurat som han ville. D hadde i alle fall jeg gjort :)

Med ikke har så god økonomi og baby i vente så ville jeg blitt ganske irritert om mannen hadde blåst bort masse penger på 3-dagers fyll!

En kevld er helt ok, men det koster litt å ha baby i hus og da bruker man ikke penger på øl 3 kvelder på rad når man har lite penger fra før.

Hvilke produkter selger dere? Høres jo bra ut at han gir dere mer inntekt? ;)

Men om dere har svært lite penger er det dårlig gjort og bruke noen 1000 på 3-dagers fylla... Eller kjøpte han øl på dagligvaren og drakk hos kompis?

At du i det hele tatt klager på "Elsker deg" meldinger sier meg at du er en hormonell bitch som må slappe av... skulle gjort mye bare for å høre at mannen min elsker meg.

Hvorfor jeg er alene hos mine foreldre?

Kanskje fordi vi ikke hadde økonomi til å reise hit sammen, og tenkte å la barnet vårt komme seg bort litt på ferie og se familien sin igjen..

Har vært super-gjerrig med å kjøpe inn mat osv pga økonomien og vårt stramme budsjett..

Ja mulig jeg er en super-bitch men det irriterer meg at han kan bare klage over meg og mitt pengeforbruk når det er heeelt greit for ham å ta seg øl ute på puben osv (nei de drakk ikke hjemme!) så aner ikke hvor mye han brukte egentlig.. Men at han ble full tyder på at det ikke ble brukt lite penger og han er av den fyren som spanderer!

Så toppen av alt - Elsker deg og alt er iorden-holdning takler jeg ikke.. Når han vet jeg blir sur.!

Oj, blir du sur om mannen går ut og drikker, når du ikke engang er tilstede hjemme?? No offence, men da skjønner jeg at han stikker ut.

Her sendte jeg gubben på fire-dagers metalfestival da jeg gikk høygravid, han storkoste seg, og jeg fikk fred til å pusle hjemme med det siste til babyen. Resultatet var en strålende fornøyd mann som det siste året har prioritert hjemmeliv fremfor fyll, og jeg hadde masse energi til babyen kom :) Vinn-vinn-situasjon ;)

(men om det er sånn at din mann har brukt av penger dere ikke har råd til-da fatter jeg grettenheten).

Annonse

Neida, jeg har ikke problemer med at han går ut i det hele tatt, men jeg synes det er litt hensynsløst, jeg ba ham gå ut og kose seg igår selv om jeg ikke var så veldig glad for det og han sa det skulle bare bli noen øl.... Og jeg sa vi hadde dårlig råd osv.

Ellers e det greit for meg, jeg liker jo til vanlig å ta meg en tur ut med venninner og kose meg med litt vin, må inrømme jeg er litt sjalu ettersom det ha vært over 10 mnd siden jeg har gjort det!

Men så er det når han blir full da... Han blir så teit... barnslig teit og huff, jeg er nok en megabitch akkurat nå.. Vet bare ikke hvordan jeg kan styre følelsene mine:(

Føler at han har skuffet meg og jeg har ikke akkurat lyst å dra hjem til ham nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...