Gå til innhold

Til dere som har barn på 1 år. Dere MÅ se hit litt!! Eventuelt dere med diabetes!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min datter har alltid drukket ekstremt mye, hehe, bleiene veide flere tonn:-)

Var å sjekket henne, da jeg også var redd hun hadde diabetes, men heldigvis så hadde hun ikke det.

Her går det mye i vann, melk og noen ganger juice.

Skader ikke å be om en test hvis du har mistanke om diabetes

Annonse

Jeg har diabetes selv og vet hvordan det er å leve med uoppdaget diabetes, og det er helt jævlig. Datteren din ville blitt veldig syk og slapp, kastet opp, hatt problemer med å spise, vondt i hodet osv. Du ville nok også merket en søtlig lukt fra urinen hennes (diabetes betyr noe sånt som "honning som renner igjennom, og før i tiden påviste man diabetes ved at legen smakte på urinen). Jeg tror også at det din datter drikker er innenfor normalen. Kanskje hun drikker så mye fordi hun synes det er godt? Dersom jeg gir mitt barn juice drikker hun også veldig mye.

Hun veier snart 8 kg, og er akkurat 1 år..

Hun drikker hovedsaklig vann. Hun drikker kanskje 1 dl juice daglig.. Ikke så mye heller..

Hun sover veldig mye enda. Nattesøvn på 12 timer, og 3 dupper daglig på 1 1/2 time hver gang.

HI

Hvis du er urolig så få en snakk med legen evn en test.

Det er bedre enn å uroe seg unødig alene eller å kanske få helt feil svar av noen som ikke vet så mye om det herinde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...