kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 min sønn på 3 år har klippet den opp, min skinnsofa
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Det kommer an på hvilken forsikring dere har... Har dere såkaldt "idiotforsikring" så burde den dekke det, men er ikke helt sikker på om dere får det på vanlig innbo forsikring..... Kjedelig sak uansett!!!! =)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2011 har vanlig innbo forsikring i gjensidige, og innboforsikring igjenom fagforbundet
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Da må du bare ringe fagforbundet og gjensidige, men de er sannsynligvis vanlige begge to selv om dere er dobbelt forsikret, så jeg tviler på om den dekker at barn har ødelagt en ting... Men vet ikke så ring å sjekk med de =) =) Lykke til =)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2011 må nesten bare ringe dit, er suuuurt :/ har egentlig ikke råd til å kjøpe ny sofa nå, men må jo ha noe og sitte på i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå