Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Er det noen som veit sånn ca når EL mest sannsynelig vil komme etter man har startet med Pergotime??
Solstråle86 Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Da jeg begynnte på pergo fikk jeg beskjed av gynekologen at man valigvis fikk eggløsning på dag 14-16.. Vil kanskje annbefale deg å bruke el-tester. Tror det er mange som får sen eggløsning på pergo...Eller ikke i det hele tatt, som er mitt tilfelle :-p Prøver igjen neste periode! Og..Lykke til :-)
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2011 Men grunnen for at man får pergo er jo for at man skal stimulere eggstokkene til å få eggløsning.... Mitt problem er jo at jeg har sjelden eller ingen EL, derfor Pergo, så synes det er rart at det virker mot sin hensikt for deg da,,,
Solstråle86 Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg har ikke eggløsning av meg selv, var derfor jeg fikk pergo. Det virket ikke for meg, og jeg fikk ikke eggløsning av pergo. Man er jo ikke garantert at det fungerer.. Så det fungerte ikke mot sin hensikt, Pergo fungerte bare ikke på meg....
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2011 åhh.. Slik å forstå=/ Synd det ikke funket for deg da, hva smart har de funnet på for deg da?? Jeg starter med EL tester i morgen, så får jeg se om jeg kan finne en EL;) Jeg mener selv at jeg kan finne EL Slim og TR kommer stortsett ca 2 uker etter det jeg mener er EL slim..
vali88 Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 jeg har nå tatt min første dobble pergokur og jeg fikk faxtisk el 3 dager ettter siste tablett så her hos meg kom el på 123... ta el tester og se mår du får el og følg med på når el slimet kommer =)
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2011 Oi!! jeg har faktisk sett litt slim hos meg i dag;) siste tablett i dag.. Men det er for tynt enda til å være EL, men håper den kommer i løpet av uka;)
Solstråle86 Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Foreløbig har de bare funnet på at jeg skal prøve med en trippel kur med pergo.. Hadde dobbel sist runde.. Har hørt om noe slags sprøyter man kan få for å fremme eggløsning, så tror kanskje det blir neste steg om pergo ikke funker.. Evt. blir det vel henvisning til prøverør... Håper jeg slipper det da Gi gjerne en lyd om hvilken dag du får el
3 små skatter Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 Jeg tok El tester fra dag 11, men fikk EL dag 14 første gang, og dag 15 andre gang.
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2011 Jeg er på dag 11 i dag, har alt testa i 3 dager jeg da;) men i går kom det en del EL-slim på kvelden, så spent på hva testen sier i løpet av de neste dagene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå