det spirer Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Heia jenter. Har satt opp treff til onsdag 24 August på Egon for høstmagene. Dere har hatt ett par treff uten at jeg har hatt anledning så håper flest mulig kan komme:-)
B.Wiig Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg skal også prøve å komme. Sliter med bekkenet, så jeg kan ikke love noe
Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Men eg klarer nok ikkje å vere der til 19.00.. Midt i legginga det, så er der nok rundt 19.30..
det spirer Skrevet 23. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2011 Fantastisk jenter. Jeg bestiller bord på Linn hvis det kommer noen før meg. Gleder meg
♥tosmåtroll♥ Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Ser dårligt ud for meg i dag :'( har utrolig vondt i ryggen/ bekken i dag...d e sååå typisk...hvis dåkkår bestemme dåkk for å venta t nurkene e ude før neste treff så eg e me på trilleturer om någen uger :-) bler spennande å se kem så føde fysst av dåkkår septembermager!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå