hejdi Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Heisann! Ny her inne , så har nok ikke helt dreisen på dette enda.. Tror det er mange erfarne mammaer og snart mammaer her, som håper kan gi meg svar ... Jeg hadde mensen fra 4.august til 10.. Hadde sex hver dag fra 11. til 19... Tjohei! 18. og 19. oppdaget jeg plutselig litt lyserosa blod da jeg var på do. Ikke så mye at det var nødvendig med tampong eller noe... Hm. Har aldri hatt blødning ved eggløsning før, så synes dette er merksnodige greier.. Har lest litt inne på nett om festeblødning osv. (Noe jeg aldri skulle gjort for da kom jo selvfølgelig alle symptomene..plutselig litt vondt i magen, småkvalm osv..) Noen som har opplevd noe liknende ??? Skal ha mensen i starten av september.. Krysser fingrene for at den ikke kommer!!!
mia_maria Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Eggløsning er 14 dager etter den 4. august hvis du har en syklus på 28 dager (det er normalen, men flere som har lengre og kortere sykluser enn det). Dvs. at du skulle hatt eggløsning ca. den 18. august. Festeblødning skjer gjennomsnittlig 5-12 dager etter eggløsning. Høres nok dessverre ut som dette var en liten blødning i forbindelse med el, men hvis dere var like flinke til å legge inn aksjer etter el som før så har dere jo gode odds:D Selv fikk jjeg festeblødning 4 dager etter el og har en syklus på 28 dager. Graviditetstesten var svak positiv i dag og, men er ikke i tvil om at jeg er gravid. Har ingen symptomer, men dette er jo så forskjellig. Krysser fingrene for deg og at vi ses inne på termin klubben mai 2012 snart:) Håper inderlig at min lille spire klorer seg fast!! Dette er et høyt ønsket barn:) Lykke til!!
hejdi Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Gratulerer så mye med positiv test :-)) Håper også vi sees i Maiklubben :-) Synes nok at den evt festeblødningen kom litt tidlig ja.. men lever i håpet :-) Føler meg igrunnen litt gravid ;-) Murrer i magen, tørr i munnen.. og sulten som bare det! Ennå en stund til jeg kan teste, og finne ut av om det er ren innbillning eller hva.... :-)
Linnki Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Har akkurat det samme, tror det kan være festeblødning,men er ikke sikker. Men var ca 4dager etter el. Har en slags kribbling i magen i dag,og små blødninger. I går hadde jeg svake menssmerter, og jeg bruker å ha helt syke smerter når jeg har tanta på besøk. Så lurer jeg på når jeg kan ta en test? 6dager siden el i dag. Håper også at det kan være noe!
Messy + spire Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Vanselig å si, men det kan være begge dele. Om du har hatt el tidligere enn du har trodd så kan det være festeblødning. Men igjen så kan det også være relatert til el. Heller ikke uvanlig å få masse symtomer når man tenker på det hele tiden, det vet jeg alt om, hehe Ikke enkel denne kvinnekroppen Lykke til
hejdi Skrevet 22. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2011 Kjenner det kribler godt i magen nå.. Om det var festeblødning kom den isåfall på el-dagen (om jeg hadde hatt noe tilnærmet normal syklus..) Men har litt stikkinger nederst i magen. Etter jeg fikk førstemann har jeg alltid vært litt "hoven" nederst i magen ved el.. Nå har det vært hovent lenge.. Men, er som du sier Messy, det kan godt være jeg tenker på meg en haug med symptomer... Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente før jeg MÅ ta en test! ;P
Messy + spire Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 er du lik meg så klarer du ikke vente lenge med å teste hihi Masse lykke til Jeg heier på at det var festeblødning ;)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Akkurat det samme lurer jeg på. Jeg har en syklus på mellom 29-35 dager, og igår når vi hadde oss så hadde jeg rosa utflod etterpå og hatt bittelitt idag. Fortsatt 1-2uker til mens og lurer på om det kan ha vært el blod? Når jeg var hos legen for å sjekke når jeg har el så hadde jeg det 5-7dager før mens. Veldig nyskjerrig på hva dette var for noe. Håper på svar
hejdi Skrevet 26. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2011 Spennende, du må holde oss oppdatert :-) Jeg har ca 6 dager til ikm. Ufattelig svimmel, sliten, løper på dø hele tiden , ømme pupper og murringer/stikkinger i magen. Håååper i det lengste, men er redd det bare er kroppen min som spiller meg et puss ;-) Lykke til ))
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Uff, det er så skummelt. Har brent meg på innbilt svangerskap et par ganger så tør aldri å tro før jeg har en test!! Men høres så spennende ut med deg. Håper du er gravid:D
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 27. august 2011 #11 Skrevet 27. august 2011 Hadde forresten litt rødt blod idag, kun bittelitt 1 gang. Så aner ikke hva dette er. Ikke mens smerter el noe, sinnsykt ømme pupper da, men skal som sagt ikke ha mens før om 5-12 dager et sted :/ Nyskjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå