Gå til innhold

Jeg syns det er vanskelig å bestemme meg for å kjøre på med nestemann pga jobben!!

Anbefalte innlegg

Det er ikke lenge siden jeg ble ferdig utdannet og jeg rakk så vidt å fullføre det andre året mitt i yrkeslivet før det første barnet vårt kom. Vi lurer på å prøvde på nestemann nå, men jeg har akkurat begynt å jobbe igjen og tenker det er skipt å gå gravid på jobb igjen og at det "hemmer" meg litt i å gjøre en god jobb. Dessutten føler jeg sånn på det ovenfor jobben, da det er så sårt behov for en med den fordypningen jeg har på min arbeidsplass.

Så, skal jeg bare drite i jobben og slå til, altså prioritere livet? Eller skal jeg tenke at jeg trenger å jobbe litt sånn karrieremessig for å bygge meg opp litt og ta noe hensyn til jobben ved å utsette graviditeten 1 år.. Jeg er ikke et karrieremenneske, men jeg opplever at jeg glemmer så mye hvis jeg ikke jobber som det jeg faktisk er utdannet som!

Jeg er fremdeles i 20årene.

Fortsetter under...

Jeg ville utsatt det 1 år. Du er fortsatt ung, og to tette er mer slitsomt enn to passe tette (hvis du skjønner hva jeg mener) :-) Jeg fikk mitt første barn etter å ha jobbet 1 år som nyutdannet lærer. Kom tilbake og fikk jobbet 1 år til før det bar ut i ny fødselspermisjon. Følte at jeg nettopp hadde fått has på yrket og ble avbrutt begge gangene, hadde jeg ikke vært så "gammel" (35) ville jeg absolutt ventet med nr 2.

Men det er meg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...