Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Er så vanvittig usikker på hva jeg skal gjøre nå. Har ei jente på 3 år, og termin med nummer to nå om 5 uker. Har så voldsomt lyst å flytte fra samboeren min, men vet ikke når jeg bør gjøre dette. Hadde det vert bare meg å ta hensyn til ville jeg reist for lenge siden, men vi har prøvd å få det til å fungere i to år nå for eldstejenta sin del. Vi har en bositusjon som ikke er holdbar, og som dessverre er fastlåst pga lån, kontrakter, og ikke minst samboers vilje til å gjøre noe med dette. På grunn av dette/i tillegg til dette så fungerer vi ikke som et par lenger. Jeg har gått til familieterapaut i et halvt år nå for å prøve å finne en løsning på ting, men uten resultat. Det som er problemet er å finne ut det riktige tidspunktet for å dra. Før fødselen? Så ikke storejenta ikke forbinder flyttingen med babyen? Eller etterpå? Så far kan ta seg litt ekstra av storejenta mens jeg kommer igang med amming o.l. ? Er fullt klar over at begge deler kommer til å bli knallhardt for alle parter. Men det kommer nok aldri til å bli helt det "rette tidspunktet" for dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143497043-what-to-do/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå