Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Noen som har erfaring med den? Ser den har gjort det bra i svenske tester. Og er det mulig å ta med trilla inn på flyet?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Jeg har den til minien min. Trilla er for stor til å være med inn på flyet, det er vel bare Quinny Zapp som er godkjent til det. Men jeg må si meg veldig fornøyd med Chicco Liteway. Babyen min (året gammel) sitter kjempegodt i den og lager ikke noen misfornøyde lyder når vi er ute med den. Og den er god for meg å trille, lett og legge sammen og slå opp.
strikkemor til 2... Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Hei, vi har denne trilla. Er kjempe fornøyd! Vi kjøpte vår i USA, og det var ikke noe problem å få den med inn på flyet! Vi fikk den med inn på alle flyturene hjem, men når vi skulle til gran canaria fra Kristiansand kunne vi ikke ta den med inn forran! Vi sa til dem at vi hadde hatt den med inn på alle flyene fra USA og hjem, men det er vel litt typisk norske regler det der! Da måtte den sendes som vanlig baggasje.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Kjøpte en rett før ferien. Fornøyd så langt og lille snupp elsker å bli trillet i den. Blir sinna hvis vi stopper opp.. Lett vogn. Enkel å slå sammen. :-) Var ute for et parti med litt stor grus og det var ingen suksess.. men det er det sikkert ikke med mange av trillene? Kom oss nesten ingen vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå