Gå til innhold

Utredning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ustabile sykluser, og ingen graviditeter. Hvor lang tid skal det gå før man blir ordentlig undersøkt? Min "historie" er da den at jeg fikk en sønn i slutten av februar 2010 ( har 3 barn sammenlagt ). Ble gravid igjen mnd etter, men denne endte i SA. Etter fødsel, og denne SA har det bare vært kluss med syklusen. Det er mnd hvor jeg bare "spotter" i ett par dager, mnd hvor jeg "spotter" og har litt mer mensen om hverandre hele mnd igjennom, mnd hvor jeg har 2 mensen perioder med en ukes mellomrom, og det er også mnd jeg ikke har hatt blødninger i det hele tatt. Nå sist det var blødning var i Mai, og da hadde jeg 2 blødninger denne mnd. Altså ingen blødning siden mai, og jeg er ikke gravid.

Jeg har vært hos legen, og fikk beskjed om at dette var normalt. Normalt?? Jeg tviler, og skjønner nada! Fikk tatt en celleprøve, men ikke fått noe svar på den, så da regner jeg med at den er som den skal. Legen mente jeg skulle fortsette med å holde "regnskap" over syklusene fremover, men mente allikevell at det ikke var stort å gjøre. Han påstod nemlig at videre undersøkelser ikke var vanlig før det var gått 2 år. Det bør også nevnes at jeg ALDRI noensinne har brukt noen form for prevensjon/hormonpreparat!

Andre som har opplevd/hørt om lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen erfaringer, eller vet? Jeg blir gal av dette snart!! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...