Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Jeg er atopiker og allergisk mot ull så bare tanken på ulltruse får meg til å grøsse Men for å svare seriøst, har aldri hatt barn med ulltruser i barnehagen jeg har jobbet. De har bleie eller vanlig undertøy i bomull også ullstilongs og trøye.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Her går det i vanlig bomullsundertøy. Er det bare jeg som mener det er litt hysteri at barna MÅ ha ull-truser for å holde varmen? Har aldri hørt om ulltruser/boxere engang..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Ja, selfølgelig har man på bomullstruser!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Om det er kaldt ville jeg brukt ulltruse (eller ingen truse under om jeg ikke hadde), barn blir av og til våte (om ikke ytenfra, hender det at det kommer væte innenfra), og våt bomull blir iskaldt før barnet sier ifra..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Jeg har noen ull boksere som du bruker når jeg vet de skal være mye ute en dag. Som lange aketurer i bhg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Har vurdert å kjøpe det ja, sønnen her går i utebarnehage og da er det nok best med ull på rumpa også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå