Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Er det noen som har fått beskjed om hvor begrensningene går, når det gjelder å løfte og bære i rugeperioden?
mummy09 *Gravid* Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hei:) Jeg fikk ikke beskjed om noe slikt, de på klinikken vet godt at vi har en gutt på 20mnd. Selv om han går så trenger han hjelp inn å ut av bil, seng, vogn osv. Så lenge du løfter med knærner og kjenner dine begrensninger tror jeg det går bra:) Jeg er lett overstimulert så kjenner at springing å fysisk lek er ikke populært for eggstokkene.. Hvordan er formen din? Når har du testdag? Synes dagene går ufattelig treigt!!
Håpefull38 Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Klinikken jeg bruker sier 5 kg. Men har man barn får man selvfølgelig lov å løfte på de.
shalin Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg fikk ingen beskjed om å ikke løfte,jeg fikk beskjed om å leve helt som normalt,men jeg merker jo det at jeg er litt mer forsiktig selv:-)
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Jeg fikk ingen beskjed jeg heller, derfor spør jeg. Klinikken nevnte ingenting og de vet at jeg har et barn jeg må løfte og bære. 5 kg er jo ingenting, når en har barn å bære på. Håper dette går bra. Formen er fin. Litt småstikking og litt kvalm, ellers OK.
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Jeg skal forresten teste den 31 august.
blåmeis:) Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Jeg har heller ikke fått beskjed om begrensninger når det gjelder bæring, men jeg fikk streng beskjed om ikke å løpe på grunn av eggstokkene! Ellers skulle jeg leve som normalt.
Hobbytroll Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Jeg fikk beskjed om å kikke løfte mer enn 5 - 10 kg den første uka. Ellers leve som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå