Gå til innhold

Løfting og bæring i rugeperioden

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Er det noen som har fått beskjed om hvor begrensningene går, når det gjelder å løfte og bære i rugeperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg fikk ikke beskjed om noe slikt, de på klinikken vet godt at vi har en gutt på 20mnd. Selv om han går så trenger han hjelp inn å ut av bil, seng, vogn osv.

Så lenge du løfter med knærner og kjenner dine begrensninger tror jeg det går bra:)

Jeg er lett overstimulert så kjenner at springing å fysisk lek er ikke populært for eggstokkene..

Hvordan er formen din?

Når har du testdag?

Synes dagene går ufattelig treigt!!

Skrevet

Klinikken jeg bruker sier 5 kg. Men har man barn får man selvfølgelig lov å løfte på de.

Skrevet

Jeg fikk ingen beskjed om å ikke løfte,jeg fikk beskjed om å leve helt som normalt,men jeg merker jo det at jeg er litt mer forsiktig selv:-)

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Jeg fikk ingen beskjed jeg heller, derfor spør jeg. Klinikken nevnte ingenting og de vet at jeg har et barn jeg må løfte og bære.

5 kg er jo ingenting, når en har barn å bære på.

Håper dette går bra.

Formen er fin. Litt småstikking og litt kvalm, ellers OK.

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Jeg skal forresten teste den 31 august.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått beskjed om begrensninger når det gjelder bæring, men jeg fikk streng beskjed om ikke å løpe på grunn av eggstokkene! Ellers skulle jeg leve som normalt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å kikke løfte mer enn 5 - 10 kg den første uka. Ellers leve som normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...