Gå til innhold

gråt til samboer igår pga...

Anbefalte innlegg

eksen min for 6 år tilbake!!!(jeg var 17, han 28)

Jeg var sanger og ble kontaktet av en produsent som hadde hørt sangene mine og ville ha meg i studio. Det syntes jo jeg var kjempe gøy og vi snakket mye sammen mnd før jeg dro i studio.

Han begynte å bli flørtete, veldig flørtete, for å gjøre denne delen kort så ble vi kjærester etter første gang vi møttes.(men jeg måtte IKKE si noe til de andre produsentene!!!)....Vi hadde sex og hadde det egentlig ganske koselig da...

Da jeg kom hjem begynte han å mase om bilder/videoer av meg sien vi bodde så langt unna hverandre, jeg syntes bilde var greit, men syntes videoer var litt ekstremt.Men da sa han bare "er du ikke glad i meg da?"...så da sendte jeg vidoer(trenger vell ikke si hvilke videoer!)

Vi snakket sjelden på tlf(bare sms/mms/msn)....han var så opptatt og likte ikke å snakke i tlf sa han...

Og dumme meg fortsatte å sende bilder/videoer(ellers så var jeg jo ikke glad i han)...

En dag forelso han at jeg skulle ha sex med en kompis av meg og filme det slik at han kunne sitte å se på(siden vi bodde så langt unna hverandre)...kompisen min gikk ikke med på det og sa jeg burde være forsiktig med den fyren her! Takk og lov for det, jeg var klar for å gjøre det...........................................................

Han "fikk" meg til å gjøre alt for han, lyve til pappa'n min og alt...

Han skulle i tillegg gjøre det slutt om jeg ikke hadde sex med han uten kondom, han skulle gjøre meg gravid nemmelig!!!

Jeg følte jeg måtte fortelle i detalj hver dag hva jeg hadde gjort, snakket med, vært sammen med osv...han var så kontrollerende!!!!

Vi hadde ikke sett hverandre på 1 år og jeg hadde skaffet meg bilett slik at jeg skulle få sett han(han kom jo IKKE hit), men plutselig dagen før MÅTTE han på et oppdrag i new york.......skuffet jeg ble!

Da ble det helt slutt(ei venninne om snakket meg til fornuft)...

Iløpet av de 2 årene jeg var "sammen" med han gråt jeg MYE, følte meg innestengt pga han, men turte ikke gjøre det slutt....og jeg var jo egentlig glad i han...

Han ville jo gifte seg også med meg!!!uff...:(

Jeg var utrolig naiv, jeg er blitt "lurt" før av en produsent som begynte å ta meg på brystene/sende meg nakebilder osv...(eneste jeg hadde sagt da at jada han var en pen mann)....hva er det med "slike" folk...:S

Jada det er nok min feil alt, men jeg føler meg så utnytta....sikkert ingen som leser dette heller, men måtte bare få det ut!

Det er mye jeg ikke orker skirve her inne, men synes det er litt rart at jeg ikke er kommet over det enda...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143496740-gr%C3%A5t-til-samboer-ig%C3%A5r-pga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det der var kjipt men. Det er kanskje litt sært å surve til samboeren pga det der? Jeg hadde syntes det hvis min mann gjorde det med meg..

Har du ikke ei venninne eller en psykolog? Det siste bør du kanskje skaffe deg..? Du trenger litt ryggrad jente!

Merkelig svar du fikk her.. Det er vel helt normalt å dele alt med sin samboer?? Mannen min hadde nok blitt veldig lei seg om jeg holdt noe slikt tilbake for han.

Høres ut som om du var involvert med en drittsekk som utnyttet deg. Det er det ingen som fortjener. Kanskje du trenger litt hjelp til å legge det bak deg?

Takk for svar:)

Ja vi deler iallefall alt, jeg vet alt om hans fortid og han alt om min og vi synes det er greit slik. :)

Ja, jeg burde kanskje ha snakket med en profesjonell, men vet ikke om jeg tør...det er jo så lenge siden.

Etter denne "episoden" med denne mannen så klarte jeg ikke stole på menn i det hele tatt, jeg ble allemannseie for alle gutta, brydde meg ikke...tenkte jeg var ikke dugde til noe annet enn det jeg var nå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...