Up&Go Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Heisann! Barn nummer en ble hos oss født i det varme utland og vi kjøpe ei ganske enkel, tynn vogn med små hjul. Nå ventes barn nummer to i januar i snølandskapet i midt-Norge og vi lurer veldig på hvilken vogn vi bør kjøpe. Har hørt mye om Emmaljunga men har også hørt at de er veldig tunge. Noen som har tips og kan fortelle mer om hvilken vogn som passer til nyfødt på vinterstid? Kjekt om det er combivogn. Alle råd mottas med takk
Reidis Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Er fornøyd m Simo, jeg . En del som mener den er tung, og d er den hvis den skal løftes fex inn og ut av bil. For trilling har den kjempegod fjæring, gode hjul og god plass. Har brukt min på mange humpete turer i skog og mark, og nå skal j bruke den til nr 3 Litt dyr, men mange fine brukte på nettet.
palomino Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Er helt enig med hun over. Simo er vognen å satse på. Jeg hadde det til eldstemann og var ikke i tvil når jeg skulle ha nr. 2. Så da kjøpte jeg en ny Simo kombivogn uten å nøle. Nå som gravid med nr 3. har jeg Allerede begynnt å glede meg til å ta vogna ibruk igjen. Den er nå 3 år gammel, men ser like fin ut.
Reidis Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Støtter de to over. Er veldig fornøyd m min Simo som nå skal brukes i vinter på nr 3. Forrige gang kjøpte j i tillegg en reisetrille hvor ryggen slås helt ned. Lett å putte i bilen og til bruk på kjøpesenter o.l hvor j ikke skulle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå