Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Endelig!! Jeg kan med hånden på hjerte si at det er rier, og ikke bare kynnere... Merker stor forskjell fra kynnerne og maseriene jeg har hatt, og kjenner smertene igjen for å si det sånn Det begynte i 03 tia i natt tror jeg, smått og forsiktig... Siden kl 04 har jeg tatt tiden på dem og de kommer med 10 min mellomrom og varer ca 50-60 sekunder. Så nå har jeg stått opp, pussa tenner, sminka meg litt og slapper av i stua mens resten av gjengen sover :-) Håper bare ikke det stopper opp denne gangen!! Har hatt masse maserier og kynnere de 14 siste dagene, og ved et par anledninger trodd at NÅ har det begynt, men så har det gitt seg... Er sååå klar for å bli ferdig nå Har 3 dager til mens-termin og 6 dager til UL-termin... Men syns at 21 august er en veldig fin dag å få baby på, så vi satser på i dag, vi! :-)
ninairen Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Så bra ) ...og veldig spennendes Masse, masse lykke til:) Drømte forresten at jeg fødte i natt, hjemme hos bestemora mi, med hun som jordmor, og uten bedøvelse:P Hehe... en syk drøm... Termin 31 august, tror jeg begynner å bli utålmodig.. hehe
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2011 Haha, spesiell drøm ja! Har også hatt masse syke drømmer mens jeg har vært gravid, særlig nå på slutten, hehe. 31 august er jo bare 10 dager til, kanskje er fødselen din rett rundt hjørnet også?? Sender litt fødestøv allefall Tusen takk!
ninairen Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Hehe ja, utrolig hvor mye sykt man kan drømme.. Ja, vet... Det nærmer seg Men spørst om det blir en septemberbaby.. Håper det skjer snart.. Men har begynt å gå opp for meg at det ikke er lenge igjen, får litt "småpanikk".. Har hele tiden sagt at jeg ikke gruer meg, men tror dette har forandret seg nå.. hjeeelp Tusen takk for fødestøv ivertfall ;D
Pogoled Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Så spennende da blå, blå, rosa! Vi har jo termin samme dag så det blir moro å følge deg:) Her skjer det ikke stort, så send gjerne over fødestøv hit også!! Lykke til, og venter på oppdatering...
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2011 Takk, Pogoled! Deilig å føle at ting er i gang! Har ikke skjedd stort de siste timene, de kommer fortsatt med ca 10 min mellomrom og varer 50 sek... De er ikke behagelige, så gleder meg ikke akkurat til det som kommer av smerter, hehe. Men tanken på at lille snuppa snart er her og at jeg endelig er ferdig - ja den er verdt all smerte i verden : ) Sender en hel haug med fødestøv din vei og håper det skjer noe snart hos deg også! Ventetiden er helt grusom lang noen ganger.... ;-/ Nå skal jeg rydde og pakke litt, kjøre minstemann til bestefaren sin og hjem og slappe av alt jeg klarer... :-) Skal holde dere oppdaterte, jeg!
Vermilion Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Masse lykke til:D Har sittet oppe hele natta selv med sterke "menssmerter", korsryggvondt og harde kynnere, _9_ dager over..håper det er starten på noe, men dabber som regel av..må være digg å vite at man endelig er i gang!
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2011 Huff da, får inderlig håpe at det ikke stopper opp denne gangen! Nå får det vel være din tur!! 9 dager over høres slitsomt ut, puuh.... Har ofte trodd at NÅ er det igang, så tørr ikke heeeelt å håpe enda. Men smertene jeg har nå er veldig annerledes enn hva de har vært når det har gitt seg igjen... Kjenner de igjen fra forrige fødsel! Men tør lissom ikke å slippe jubelen løs helt enda... Men så lenge de kommer regelmessige og gjør litt vondt, så er jeg fornøyd Håååper du setter igang snart, og snart har nurket i armene! Masse lykke til, blåser litt støv på deg også ;-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Trodde jeg fikk veer i går kveld jeg oxo, men neida. De kommer og går sånn veldig. Våknet i natt og var kjempe akuffa av at jeg ikke hadde noen smerter. I natt hadde jeg virkwlig forhåpninger, men det var visst dumt av meg, må slutte med det tror jeg.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2011 Hehe, sånn har jeg vært de 2 siste ukene, hver kveld! For et par dager siden "ga jeg opp" og tenkte at hu kommer når hu kommer.... Var så kjipt å våkne hver eneste morgen og fortsatt være like gravid Og etter en liten hyrdestund sent i går kveld, så begynte riene bare 2-3 timer senere! Hihi... :-p Tror det må være mitt beste tips til dere andre, ta dere en omgang eller to med mannen Min forrige fødsel begynte nemlig også bare et par timer etter at vi hadde hatt sex!
Gloria ** Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Hurra! Masse, masse lykke til! Her blir det hyrdestunder så ofte mannen gidder, hehehe...
Pogoled Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Hvordan går det da blå, blå, rosa??? Lenge siden vi fikk oppdatering her, så håper virkelig det har skjedd noe... Vente på oppdatering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå