Gå til innhold

Handle babytøy før en vet kjønn

Anbefalte innlegg

Dere som handler babytøy før babyen blir født uten å vite kjønn eller før dere i det hele tatt er gravid. Hva handler dere, bare hvitt tøy eller??? blir jo kjedelig det og.

Synes så mye er veldig gutt eller veldig jente. Er jo litt kjedelig med masse rosa tøy hvis det gutt.

Trenger litt tips. Jeg vil ikke vite kjønn.

Fortsetter under...

Farger som kan brukes til begge skjønn.

Kan jeg spør hvorfor du ikke vil vite skjønn?

Vil jo bli mye enklere og handle inn ting til babyen og gjøre ting klar da du vet mer spesifikt hva du skal se etter og kjøpe;)

sur man skulle være da....

Og er det virkelig så vanskelig og tenke selv hvilke farger som passer til begge kjønn?;)

altså du kan alltids kjøpe rosa og la gutten gå i rosa, ingenting galt i det uten om at mange sikkert vil tro det er jente.

Har ikke visst kjønn på våre to.

Er ikke spesielt glad i rosa så kjøper ikke så mye av det uansett. Synes det går greit å kle jenter i gutteklær, verre andre veien...

Så, jeg kjøper rett og slett plagg jeg synes er pene. Unngår det som er veldig gutt/jente. Sånt får man uansett i gave når slekt og venner omsider får fasiten etter å ha mast hele svangerskapet om hvilket kjønn maven har.

Dessuten klarer man å handle inn litt ekstra når barnet er født, de trenger ikke så utrolig mye klær. Blir ofte for mye uansett.

Annonse

Gult, mintgrønn, brunt, oransje, rødt.. Mange farger man kan kjøpe i :)

Visste heller ikke kjønn, og handla inn en del kjønnsnøytrale klær. Du får sikkert masse klær i barselgave, så du trenger ikke hamstre sikkert :)

Vi visste heller ikke for 4 år siden. Men da var det mye beige og brunt babytøy. Vet ikke hvordan det er nå. Men jeg syns det er fine farger. Så det ble mye beige, brunt og hvitt. Ellers så er jo grønt og gult kjønnsnøytralt og fine farger til babyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...