Gå til innhold

Nå har jeg drukket 1/2 liter med sprit men jeg er ikke blitt full.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er det ikke godt ds og kan drikke og drikke uten og bli så full da? jeg kan ikke fordra når det begynner og svive. da går jeg og legger meg. Du er nok litt full, bare ikke merker det så godt. noen ganer er det sån. deilig :-) du merker det i morgen at du har nok kjent det mer en du trodde. tenker ikke på at du er dorlig eller noe. en bare merker når du vokner at du var nok litt fullere en du trodde. Jeg har også sittet og sakt jeg blir ikke full i dag og føler meg ikke full. men når jeg vokner dagen etter og tenker tilbake. så var jeg nok det alikavell. bare ikke overstadig full

Annonse

Jeg er sånn at jeg må drikke utrolige mengder med alkohol for å bli full .

På fest pleier jeg å drikke en halv liter med sprit og ett par øl før vi går på byen,da kan du ikke se at jeg har drukket en gang . Kjipt og dyrt :(

Jeg er sånn med medisiner og narkose også .Sist jeg ble operert måtte anestesi gi meg påfyll 2 ganger før jeg sovnet og legen ble stresset for at jeg ikke sovnet. He he

Moren min er også sånn.

Jeg bruker å bli "full" på 4 cider. Men en gang ble jeg ikke brisen engang, da jeg hadde drukket 8 cider/øl, og ei lommelerke med sprit. Grunnen var at jeg hadde baby i magen.

Slik hadde søstra mi det også.

Dette var dog FØR vi visste om graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...