Gå til innhold

Emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er stor forskjell på en Emmaljunga city cross 2008 modell og en 2011 modell? Hva er i såfall forskjellene? Vurderer å kjøpe en brukt vogn, men er redd for å kjøpe katta i sekken. Kan 08 sportsvogn-modellen kombineres med 2011- modellene av city bagen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143496592-emmaljunga-city-cross/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på om det kan kombineres mellom dem.

Men problemet med å kjøpe en brukt vogn er jo at de kan se helt fine ut,

men være helt ødelagte i styringa å dempere å hjul / understell.

Så jeg tørr ikke kjøpe brukt,nettopp fordi man aldri vet dette før man har brukt de et par turer.

Jeg har solgt flere vogner, noen ikke såå bra som de så ut !

Så jeg vet.

En venninde kjøpte en fin Simovogn brukt nå , å den er heeelt jævlig å kjøre/snu/dytte på.

med tanke på prisene på brukte vogner, som ikke engang er i nærheten av halv pris som regel, har jeg kommet til at man kan like godt legge penger i ny vogn, både mtp sikkerhet, slitasje, garanti (ikke minst) men også av økonomiske grunner. selger du en vogn som var ny, og du kan vise til det, og den er pent brukt får du igjen mye av kjøpesummen. for å tenke litt fremover liksom. den vogna jeg har kikket på ligger på ca 8500kr ny, og folk selger den brukt for 6500. you do the math;)

med tanke på prisene på brukte vogner, som ikke engang er i nærheten av halv pris som regel, har jeg kommet til at man kan like godt legge penger i ny vogn, både mtp sikkerhet, slitasje, garanti (ikke minst) men også av økonomiske grunner. selger du en vogn som var ny, og du kan vise til det, og den er pent brukt får du igjen mye av kjøpesummen. for å tenke litt fremover liksom. den vogna jeg har kikket på ligger på ca 8500kr ny, og folk selger den brukt for 6500. you do the math;)

Det er jo selvfølgelig alltid en risiko å kjøpe brukt, men jeg velger å tro at de fleste folk med respekt for seg selv er ærlige når de selger brukt barneutstyr. Jeg hadde dessuten aldri komt til å kjøpe en brukt vogn usett, og det hadde selvfølgelig ikke komt på tale å betale nesten like mye for den som den koster ny. Nå fikk jeg ikke akkurat noen svar på det jeg lurte på, men takker likevel for innspill :-) Noen andre som har erfaringer med kjøp av brukt vogn?

Du fikk jo svar.

Hva er det du lurer på da?

Alle sier jo egentlig at det er dumt å kjøpe brukt.

Å hvis du tror at fremmede mennesker er ærlige mot deg så er du utrolig naiv.

Dette handler om penger, å alle som selger noe vil ha så mye penger de kan få.

Da forteller man jo ikke at vogna er litt dårlig.

Annonse

Visst du hadde giddet å lese hovedinnlegget så hadde du sett at jeg spurte om det var stor forskjell på en 2008 og en 2011 city cross vogn, og ikke om jeg skulle kjøpe brukt eller ikke. Kan ikke se at jeg har fått svar på dette spørsmålet. Når det kommer til hvor ærlige mennesker er så får du snakke for deg selv, er vel derfor signerer med anonym også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...