Tuddeli Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Herregud, spiste akkurat en sjokoladecroissant og nå tar det helt av i magen. Er ikke måte på, må ha minst åtte armer og like mange bein den lille snuppa her. Det bokses og sparkes ihvertfall i alle mulige retninger. Kvelden er den mest aktive tiden på døgnet til vanlig også, mellom 19.00 og midnatt. Når er deres knøtt mest aktive? Husker med forrige mann at jeg kjente igjen mønsteret fra tiden i magen etter at han ble født, skrekk og gru... hehe.
EiAndr Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Heisann :-) Jeg har også ei som er veldig aktiv flere ganger iløpet av dagen. Men hun er stort sett rolig når jeg sover. Mannen min "promper" med munnen på magen og da skal du se at det blir liv :-D Jeg starter på uke 32 idag og storkoser meg! Hun har snudd seg med hodet ned og ligger ganske langt ned med hodet, ikke festet seg. Min datter på 8 1/2 år festet seg ikke under fødselen engang, så de sier at jeg har god plass i bekkenet :-) Lykke til med sprell!!!
ninairen Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Hærlig når det er masse liv Her har det vert masse liv siden første gang jeg kjente spark (i uke 18). Har hørt at det er vanlig at babyen "roer seg" litt når det nærmer seg termin, men ikke her gitt Uke 39 i morgen, og kjempeaktiv enda:) Egentlig aktiv hele dagen, men sover som regel når jeg sover.. Og viss jeg går tur eller gå/gjør ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå