Gå til innhold

mange bilder har dere fremme på i stua av barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen faktisk.

Har "galleri" i trappeoppgangen til 2.etg, der henger et barnehagebilde, 1.klassebilde og etterhvert 7.klassebilde av alle fire ungene.

Har også noen bilder hengende på kjøkkenet, og noen i spisestuen, men ingen i stua.

Har tre store lerretsbilder i svart/hvitt av guttene mine. Ett av hver av dem (2 stk) og ett med begge to. De har også hver sin "bilderekke" fra black design med 5 bilder som henger under hverandre. Babyen har ikke kommet på veggen ennå, men planen er å bytte ut lerretsbildene når vi har vært hos fotograf når hun blir litt større, og at hun også skal få en sånn rekke.

På kjøkkenet er det flere... bl.a. i magnetrammer på kjøleskapet

Annonse

Ett lite bilde av jentene våre sammen har vi stående på en hylle i stua.

Jeg har en ganske stort, utrolig fint fotografbilde av min datter, som jeg har såå lyst å henge opp. Men for det förste er det så at vi ikke har noenting på veggene ennå, fordi vi snart skal flytte TVen ned i kjellerstua og da sikkert möblere litt om her opp, så da har vi ikke villet henge opp noe ennå. Men det andre er at han ikke har noe fotografbilde av sin datter, og jeg vet ikke, men da kjens det litt rart å skulle henge opp ett stort ett av min datter. Men jeg vil jo så gjerne ha det opp på veggen, og når minsten er rundt året, kommer vi ta han til fotografen og kommer da få lyst til å henge opp bilde av han og. Nei, samboeren min får fikse fram et fint bilde av sin datter som baby og få forstörret opp det da.

Kan jo ikke la vär å hemge opp bilder på barna mine bare for at han valgte å ikke ta sin datter til fotografen...

Meeen uansett, har ett bilde av meg med min datter på sminkebordet på soverommet og ett bilde av jentene og ett med alle fire (för babyen kom) og ett av babyen på kjöleskapet. Flott med sånne magnetrammer :)

Vi har en del små rammer samlet på en plass der vi har mange bilder av både barna og andre mennesker. Jeg syns det er stilig å ha en liten bildevegg i stua der små bilder henger litt hulter til bulter i forskjellige rammer. Jeg er veldig interessert i interiør. Ellers har vi de andre bildene samlet 2 gamle vinduer med fire ruter (ja, dere har sikkert sett det hundre ganger før..). Vi har ingen store bilder i stua av mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...