LanzaroteJenta Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Hei! Paa Mandag kveld fikk vi endelig bebissen vaar. Dro hjemmefra med rier klokken 02.30 natt til mandag, og Leo kom til verden 18.55. Det var en hard fódsel hvor vi slet fordi han satt saa höyt oppe og ville ikke ned. Etter nesten 3 timer med pressing sa gynekologen at om ikke noe skjedde typ naa med en gang, maatte de gjöre keisersnitt. Gudskjelov slapp jeg det, men de klippet meg mye (9 sting) og gutten maatte taes ut med vakum. Jeg mistet endel blod, og fikk blodoverföring neste dag. Var paa sykehuset frem til Torsdag. Alle der var helt fantastiske; baade med meg og med Leo. Pga blodoverföringen ble jeg sengeliggende i 24 timer, og de tok seg av bebissen. Som resultat sliter jeg litt med aa faa i gang ammingen, men det kommer seg. Litt pupp og litt flaske om hverandre, men jeg skal komme dit til slutt Naa er vi hjemme og synes selvfölgelig at vi har faatt verdens vakreste gutt
Skrømti Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så mye! Høtes ut som om du måtte gjennom ganske mye for å få gutten, men så bra at alt gikk godt til slutt. Lykke til videre!
Gloria ** Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så masse!! Lykke til med amming og nyyyyt tiden!
RødRev Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Gratulerer Fødsler er beinharde!! Bra jobbet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå