<309+12<3 Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Hei hei alle sammen;) nå er vi tilbake sterke som aldri før:) nok et frø som har festet seg og som gror MEn jeg har et spørsmål til dere som har en litt rar lege.. Burde jeg bytte lege hvis jeg ønsker å få en tett oppfølging? og i såfall burde jeg prøve å få tidlig ul?? er jo så klart litt redd for å miste igjen da jeg har hatt 2 tidligere SA i 2011... Takk for svar;)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Sefølgelig bør du få ekstra oppfølging viss du ønsker det! Har lest om flere her inne som får det etter mer enn en SA etter hverandre, og gjerne med tidlig ul:) Forstår godt at du er redd for å miste igjen, ønsker deg lykke lykke til, og GRATULERER så mye med ny spire på vei! Alle gode ting er 3 <3
viervindens Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så masse! Skal krysse fingrene for deg! Eg ville ha snakka med legen og forklart situasjonen og frykta di. Kan godt være at legen vil kunne syne litt forståelse for tettere oppfølging. Visst ikke, bytt!! Ha en flotte kveld!
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så mye!! Du bør absolutt få tett oppfølging og tidlig ul om du ønsker det. Jeg fikk det etter å ha mistet tvillingene mine i fjor. Trengte ikke å spørre engang. Ringte gynekologen min og hun tok det som en selvfølge at jeg skulle få ul! Ho syns det var viktig at jeg fikk se at alt var i orden. Så om ikke legen din vil gi deg tett oppfølging, syns jeg du skal bytte. Lykke til:)
KCJ Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så mye )))) Jeg synes du skal gå privat jeg om du ønsker tett oppfølging.. Det koster litt ekstra men trygghetsfølelsen man får er verdt det! Selv er jeg privat, og når jeg ønsker ul kan jeg få det om jeg vil, og selvsagt betale ekstra. Gynekologen har ul på sitt kontor og er tilgjengelig når jeg kommer på time.. Sa hun ihvertfall, når jeg var der for første gang denne uken Håper du finner en god løsning for deg
<309+12<3 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2011 Takker for svar;) ja blir nok til at jeg "krever" tett oppfølging da jeg er litt engstelig..Er egentlig ikke det av person, men vi håper og tror dette skal gå bra;) Ul blir det ca I uke 7 så det er ikke lenge siden;) er 5+2 nå takk igjen alle sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå