<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 positiv test den 12 september <3 <3 det har jeg bestemt meg for <3 <3 flere som er klare for det????
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 kan godt få en positiv test( selv om den sikkert ikke er det) men jeg tar den 28 august bare 8 dager til det! Ender vel med en hormonkur denne gangen også! masse lykke til <3<3drømmer<3<3 ser du har noen pp bak deg.. krysser fingre for deg
Roselilly Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jeg har bestemt meg for at du skal ha positiv test den 12. september i år, ja, Drømmer! :-))) Hvis det bare klaffer med mannen og eggløsningen den måneden kan det hende jeg slenger meg inn også, da trolig den 8. september Hadde ikke vi ikm likt sist?
Evigoptimisten Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Kul tråd, Drømmer! Jeg SKAL også ha positiv test onsdag/torsdag neste uke!!!! hehe...
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 jeg skal ha positiv test neste helg <3 = ) det skal bli jul i år = )
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2011 hehe vi er synkronisert roselilly ikm 12 eller 13 <3 det er bra jenter i år skal julegave til alle kommende besteforeldre,tanter,søsken osv være ett lite ul-bilde eller noe spennende <3 sitter å planlegger hvordan jeg skal si det til samboeren hehe kanskje ta bilde av en bolle i ovnen
bebbis? Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 hehe.. jeg skal teste på onsdag.. da skal jeg ha positivt.. SKAL SKAL SKAL!!! :-) hehe.. vi er gale... :-) Og, jeg, driver å fantaserer hvordan jeg skal skrive det på Facebook, jeg... hehe... har også tenkt på noe med bolle i ovnen, eller noe i den duren.. .. tror nesten det har gått en nervetråd etteller annet sted, jeg.. :-) Sender over til alle dere også.. denne gangen SKAL testene være positive :-)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2011 haha bebbis? det har jeg tenkt å at vi er litt smågale,men det gjør aldeles ingen ting ja face ja jeg har liksom tenkt på hvordan jeg skal si det til venner,eller om jeg ikke skal si det å late som ingen ting hehe. kommer vel aldri til å klare det,gleeeder meg så mye <3 tar i mot hehe sender positiv test støv til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå