Gå til innhold

Gravid alene sviktet....eller ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette i ren frustrasjon. Er gravid med en som jeg elsker, han sier at han elsker meg også. Vi har en lang historie bak oss. Kan ikke telle hvor magne ganger han har såret meg, likevel klarer jeg ikke å gi slipp på ham.

Han bor hos ekskona ennå. Jeg begynner virkelig å lure på om det er ekskone eller ikke. For meg så virker det som at han ennå er gift og prøver å fikse opp i forholdet med henne, samtidig som han har meg i tilfelle... Han sier selv at han ikke sover sammen med henne og at han skal flytte. Når han er hos meg, føles det som han mener det. Ofte kommer han opp med rare unnskyldninger for å være hjemme med eksen. Noen ganger sover han hos meg.

Åh, jeg vet vel inderst inne at han lurer meg....men han er så påståelig. Nekter å innrømme det. Det spiser meg opp. Hvorfor klarer jeg ikke å bare gi slipp? Jeg er gravid med ham, og det er ikke lenge til barnet kommer nå. Ville dere ringt "ekskona" hans og hørt om han prater sant? Hva ville dere ha gjort i min situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143495113-gravid-alene-svikteteller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil så gjerne ringe.... men jeg får meg bare ikke til å gjøre det. Tør ikke. Kanskje ringe foreldrene hans når barnet er her og tilby dem å treffe det nye barnebarnet? Syns synd på kona også....hvis hun også blir lurt her.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...