mami07 *fødeklar* Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 kvalmen og trøttheten er på plass igjen for fullt,er det fler som opplever å få svangerskapsplagene fra 1.trimester tilbake nå? jeg er i uke 32 nå og har merket at dette har kommet for fullt nå siste 2 ukene,kan sove døgnet rundt og blir kvalm av mat igjen
Lillegull2011 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Er visst ganske vanlig å få noen av plagene tilbake dessverre.. :/ Jeg var kvalm fra uke 6 til rundt uke 28.. for så ha pause noen uker før d kom tilbake rundt uke 32.. Er nå 37 uker og sover nesten døgnet rundt i tillegg til å spy innimellom Har startet igjen hos akupunktøren for å få hjelp så håper at det kan gjøre den siste tiden litt bedre! Heldigvis er det ikke såå lenge igjen! God bedring mami07!
mami07 *fødeklar* Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2011 tusen takk oi du har vært skikkelig uheldig da...stakkars deg,jeg håper at det gir seg snart hos meg,er litt vanskelig å ta vare på en 4 åring når øynene detter sammen av seg selv haha får håpe jeg blir i god form snart for det er nok en liten en som er lei av at mamma er sliten hele tida og ikke kan leke med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå