Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-- skyggestrek på testene tatt 11 dpo og 12 dpo... teste imorgen tidlig igjen. Spennende! Håper at tr holder seg borte nå - til tross for at det føles som den er på vei hele tiden..

Krysser fingrene:)

Noen som får opp noe?

elise 280283

Fortsetter under...

Tusen takk for at du tok deg tid en sein lørdagskveld <3 Hadde vært superkoseli med ei lita jenta - da vi har to gutter fra før - selvom det helt klart er lettere å se for seg en liten gutt nr. 3 :)

Ønsker deg en herlig kveld(natt) videre :) Sovner med et smil om munnen her ikveld og håper to tydelige streker vil vises på testen imorgen tidlig!

• 2 uker senere...

Ingen positiv test - heller forsinket mens! Typisk.. og jeg som var så sikker... haha - uff - denne gangen skal det visst ikke være så lett å bli gravid :)

Denne syklusen er bare kjemperar, tror jeg hadde el bare en uke etter mens denne gang - vil så gjerne. Vært svimmel og helt merkelig de siste dagene.. så om det ikke blir noen positiv test denne mnd heller vurderer jeg å bestille meg en legetime.

Ja du sa jo høst - og nå er det virkelig høst - så lever i håpet! :)

Bra meg deg da? :)

Annonse

ja da :) Fortsatt venter jeg på min lille hjerteknuser... men sånn er det... føler veldig høst på deg asså!! Men får også en følelse av at du har litt hormonforandringer i kroppen din... at det er derfor du er svimmel, og at det ikke har klaffet enda...

men det er ei jente i vente til deg!!

Ønsker virkelig det klaffer for deg også snart Adine! - og håper du ikke må vente så lenge til <3 Søte deg!

Gleder meg over at du ser ei jente i høst - og jeg gleder meg til å få vite om henne :) Bare denne kroppen kommer seg tilbake til klokkesyklusen jeg hadde tidligere :P

Se der ja, blei visst dobbeltpostet, ikke meningen - men resultat av treigt nett og utolmodig tasting :) Nei, det er helt sikkert.. får bare så innmari sug enkelte dager - som i dag f.eks.. sugen på mat også egentlig... tyder kanskje på at jeg mangler et eller annet - på tide med litt kosttilskudd igjen kanskje, nå som det går mot mørketid :)

Minstemann er alt 14 mnd - så om det skal bli to tette - bør det skje snart:) :)

Annonse

kan jeg forresten spørre deg om hvordan formen min bli kommende svangerskap? Jg var veldig dårlig med min andre, og ble tidlig sykemeldt fra jobben min. Håper så på å få lov til å jobbe frem mot termin denne gang! Om det klaffer vel og merke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...