Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Er 31+2 og føler meg like hormonell som i de 12 første ukene. Kort lunte og griner av de dummeste ting! Er det normalt at hormonene går i taket på slutten av svangerskapet? Var ikke sånn med førstemann!
ninairen Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Det tror jeg er veldig normalt du:) Er rart hvordan en forandrer seg pga de hormonene altså
m240 Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Ja, slik har jeg det nå også. Er i uke 35 er sliten og bli r fort sint for ingenting. Men det går fort over. Heldigvis så har jeg en tolmodig mann. Vi får trøste oss at det går over snart .-)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2011 Ja, vi får trøste oss med det... Selv om jeg synes det er uhorrrrrrvelig lenge til 23. oktober!! Takk og pris for snille og forståelsesfulle menn, ja )
zombie2be Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 åjadda.. her reagerer jeg spesielt på om noen er negative til min skjønne 3åring,er blitt veldig sårbar overfor han. merker det godt de dagene hormonene raser;) blir godt å komme tilbake til normalen igjen gitt:)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Griner hver dag jeg og, men det er fordi jeg er over tiden. Trodde oxo at jeg var en av de son skulle føde lenge før tida. Så det er ikke så gøy å gå hjemme lenger merker jeg.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 21. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2011 Sånn kommer jeg også til å reagere om jeg går over tiden, ulykkesfuglen. Jeg fødte to uker før tiden sist, og er veeeldig innstilt på å føde før termin igjen. Vet man ikke kan regne med det, men jeg har liksom "bestilt" ham to uker før termin, jeg da...
Snartmamma:) Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Jeg er nå i uke 40 og hormonene løper løpsk! Det er værre nå enn i begynnelsen av svangerskapet. Jeg forestiller meg ting som jeg begynner å gråte for, og jeg synes veldig synd på meg selv fordi jeg er så stor og stygg. Følelsene tar rett og slett overhånd, merker det skal bli godt å komme tilbake til normalen:)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Hehe.. tror det kan være en sammenheng mellom hormoner og hvor sliten man føler seg.. Kjenner i alle fall slik ut her! Hadde et par netter (for en stund siden) der jeg sov kjempegodt. Da var humøret på topp! Nå, 10 dager før termin - og med ekstremt dårlig søvn, er jeg superhormonell igjen.. Hiver meg på det som så mange har sagt her tidligere: Gleder meg til å komme tilbake til normalen! Lykke til jenter, med hormoner og graviditet!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Hiver meg på her. Lite søvn = grinete og sur . Nosferia spennende å se om vi får ca likt, termin samme dag- nedtelling har startet 10.... lukke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå