vildejenta Skrevet 20. august 2011 #1 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg skal ha en 13" pc. Har sett på endel ulike, men de ligger ofte ganske høyt i pris, dette skal være en pc nr 2, skal stort sett bare brukes til nettsurfing og tekstbehandlig. Ikke spill, film og sånne ting så jeg trenger ikke noen avansert pc. Jeg har en HP Pavilion fra før, er missfornøyd med den fordi jeg har hatt den inne å byttet hovedkort og prosessor to ganger på et år, det gikk på garantien, men er allikevel dumt når lånemaskinene ikke har den programvare man trenger. Så derfor er jeg litt skeptisk til HP. Probook er jo en annen serie, er det noen som har erfaring med denne? Den jeg ser på heter Probook 4330s og koster 4400 kr hos papyrus.no. Tar også imot andre anbefalinger til 13" pc om noen har det! Prisgrensen min er max 5000kr og da er det ikke store utvalget egentlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143494891-noen-som-har-litt-kunnskap-om-data-er-hp-probook-%C3%A5-anbefale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå