Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg skal på innvendig ultralyd av eggstokkene, og gruer meg litt til det, mest på grunn av hva de finner/ikke finner, men det er en annen sak. Men jeg har aldri vært på dette før, så jeg lurer litt på hvordan det foregår? Er det vondt? Eggstokkene er vel ganske langt "opp" så det blir vel litt romstering inni der...? Er IKKE gravid for å ha sagt det, så det er eggstokkene som skal undersøkes, ikke livmoren.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Jeg hadde innvendig ul da jeg var i uke 13. Det ble brukt en slags stav som ble innført for å kunne se på skjermen. Den var litt kald, men det var ikke vondt og det var ganske raskt overstått. Vet ikke hvordan det er med ul av eggstokkene, men jeg vil tro det er ganske likt. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 De så på eggstokkene mine på gravid ultralyden min. Det gjorde ikke vondt, mer behagelig enn en vanlig gynekologisk undersøkelse. Men er jo ikke til å stikke under en stol at man føler det litt innvaderende på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå