Lillegull2011 Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Dere som har født før.. Hvilke tegn hadde dere før dere fødte? Både av "de sikre" som slimpropp, vannavgang osv. og "usikre" som f.eks. løs mage..
lykkemammatil2 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 slimproppen gikk.. leeenge før! Så dannet det seg nye også! Løs mage fikk jeg etter jeg var ankommet sykehuset! Fikk egentlig ingen forhåndsvarsler! Det hele startet med svake rier her !
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Ja slimproppen hade jag itne stolt på, den gick en vecka - innan jag blev igång satt förra gången :0)
Storebror & Lillebror Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Tror ikke jeg fikk noen forvarsel sist. Startet med at vannet gikk, da jeg skulle legge meg for kvelden 2 dager etter termin. Riene startet et par timer etter det. Så ikke noe til den berømte slimproppen heller. Denne gangen har jeg veldig mye kynnere til tider, i dag er det helt ekstremt. Vet ikke om det er tegn på at det nærmer seg, fortsatt 2 1/2 uke til termin. Har også litt "løs mage".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå