Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5+5, har nettopp sprukket etter å vært røykfri i nesten to år. Så utrolig teit av meg. Begynte for en mnd siden, i ferien. Nå har jeg akkurat funnet ut jeg er gravid og må prøve slutte igjen. Det er vel skjebnen som skal ha det til at jeg ble gravid slik at jeg ikke blir superavhengig men faktisk greier greit å slutte igjen. Men jeg røyker ennå, og har såååå dårlig samvittighet, men gjør det likevel.. Begrenser meg til 4-5 om dagen nå, og sier hele tiden til meg selv at det var siste pakka, men så kjøper jeg meg en ny :(:( Noen flere som skal slutte? Skal vi prøve motivere hverandre?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa!!

Sluttet også med førstejenta og begynte på igjen etter jeg var ferdi å amme... nå har jeg begynt på igjen og er akkurat blitt gravid! syns det er syyyyyyyykt vanskelig å ikke røyke! det går til tider greit, men savnet er størst på morgenen og etter middag! :D

Skrevet

Åh... samme situasjon som meg dette :( Å jo mer jeg tenker på det jo mer har jeg lyst å røyke, jeg har ingen "sug" på noe spes i dette svangerskapet foruten røyk! Har vært flink å kutte ned selvsagt men skulle så gjerne klart de aller siste å :((((

Skrevet

sluttet den dagen jeg fant ut, og det var uke 5+3. de er 6 uker på mandag;) ikke sprukket!!! *stolt*

Skrevet

Har røyket siden jeg var 14, er nå 18 og fant ut i går at jeg er gravid.. ca 5+2 tror jeg, skal ringe lege på mandag. Må også slutte å røyke, men det blir veldig vanskelig tror jeg :/

Skrevet

Jeg hadde røyket i 12 år da jeg ble gravid med førstemann. Klarte å slutte på dagen:) Er gravid igjen nå og har heldigvis ikke begynt igjen!! :-)

Men jeg vet hvor vanskelig det er å slutte! Heier på dere jenter! Dette klarer dere alle sammen! :D

Skrevet

Hei:) Har røyket selv i mange år,fra 17 til 32 som jeg er nå og er nå gravid med min første.

Røyket jeg også i begynnelsen ca uke 6-7( først da jeg fant ut at jeg var gravid), så trappet jeg ned å tok en blås i ny og ne. Nå er jeg 10+6 og har ikke røyket på over 3 uker,men det er ene og alene fordi jeg har vært så sykt kvalm og dårlig og nå tåler jeg virkelig ikke røyklukta mer...hehe

For å være ærlig så savner jeg det ikke, og dette er jo en gyllen mulighet for å stoppe;) Men kjenner jeg meg selv rett starter jeg vel opp igjen når ungen er ute og jeg er på min første fest ;) hehe

Stå på og lykke til du, du klarer d nok :)

Skrevet

Må jo det! I dag har jeg bare røyka en sigarett da, så det går nedover :) Slutter snart, full nedtrapping. Heldigvis er det ikke så lenge siden jeg sprakk da så da satser jeg på at det ikke blir så veldig vanskelig. Stå på alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...